Використання ІКТ на уроках читання в початковій школі
Вовчук Ірина Станіславівна,
вчитель початкових класів, І категорія
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №100 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Доновський Сергій Миколайович
Тел.: (061) 224-77-25
e-mail: zsh100zp@gmail.com
Сайт школи: http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/
Провідна педагогічна ідея
Наданий досвід роботи висвітлює , що основною метою всіх інновацій в освітній галузі є сприяння переходу від механічного засвоєння учнями знань до формування вмінь і навичок самостійно здобувати знання. Успішність розв’язання цього завдання значною мірою залежить від мети використання комп’ютера в навчальному процесі, якості й можливостей програмного забезпечення та від того, яке місце посяде комп’ютер в системі дидактичних засобів.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Актуальність проблеми полягає в тому, що впровадження мультимедійних технологій до освітнього простору є властивість мультимедіа – гармонійне інтегрування різних видів інформації. За рахунок інтенсифікації сприйняття школярами навчального матеріалу стає можливим залучити школярів до процесу пізнання як суб’єктів навчальної діяльності.
Науково – теоретична база досвіду
Теоретичну основу дослідження склали роботи з питань сучасних педагогічних технологій (О.Пометун, Л.Пироженко, Л.Масол, Л.Аристова). Дослідження вчених і педагогів -практиків (Л.Масол, І.Красильникова, І.Гудчина, Р.Петеліна, С.Полозова, В.Едігей, В.Скворцова) переконливо свідчать про те, що використання ІКТ під час навчально -виховного процесу має такі основні переваги: здійснюється диференціація навчального процесу; розширюється контроль за навчальною діяльністю учнів і забезпечується на цій основі зворотний зв’язок; створюються умови для підвищення рівня зацікавленостіучнів у навчальній діяльності завдяки внесенню елементів новизни.
Стисла анотація досвіду
У статті автор аргументує необхідність використання ІКТ на уроках у початковій школі. Як показує практичний досвід автора, це дає змогу підвищити якість навчання молодших школярів, формувати у них необхідні ключові та предметні компетентності, навички практичного застосування набутих знань, створює умови для ефективної взаємодії педагогів з учнями та батьками, розвиває творчі здібності, що є необхідною умовою подальшої максимальної реалізації особистості в сучасному житті.
Результативність впровадження досвіду:
розробка навчального контенту «Літературне читання 2 клас», який містить презентації до уроків літературного читання за підручником О.Я. Савченко ( за новою програмою) на І і ІІ семестр, який допоможе вчителю легко спланувати урок, допоможе зробити урок цікавим, змістовним, сучасним, інтерактивним, зекономлять час на спілкування з родиною, заняття улюбленою справою.
Репрезентація досвіду:
Проблема використання ІКТ на уроках читання в початковій школі викликає зацікавленість у вчителів початкових класів міста, району та області. У цьому я переконалася на засіданнях кафедри вчителів початкових класів, методичного об’єднання.
Посилання на матеріал:
http://vchitelka.com.ua/
http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BC/%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0/?logout=1
https://yadi.sk/d/Uo3Q-wVYnAnyv
|