Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.11.2018, 21:20

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Початкова освіта

Розвиток комунікативних умінь і навичок у початковій школі

Розвиток комунікативних умінь і навичок у початковій школі

 

Мазаєва Ольга Миколаївна,

учитель початкових класів, спеціаліст першої категорії.
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №59 з поглибленим вивченням англійської мови Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Чумаченко Андрій Іванович
Адреса школи: м. Запоріжжя, в. Кремлівська,10
тел.: (061)224-77-23, (061)224-77-36
еmail: school_59.zp@ukr.net

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:
Обираючи тему для опрацювання, я зацікавилася розвитком комунікативних умінь і навичок в початковій школі недаремно, бо вважаю, що важливо виховати комунікабельного учня. Сучасний світ висуває високі вимоги до діяльності людини, адже конкурентноспроможною може бути лише по-справжньому компетентна особистість. Отже, наданий досвід роботи висвітлює важливе питання розвитку комунікативних умінь і навичок.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Проблема комунікативного аспекту у навчанні не нова. Вона тісно пов’язана з практичною спрямованістю, на яку орієнтується Концепція освіти. Актуальність даної проблеми полягає в тому, що одним із найважливіших завдань удосконалення якості української освіти є формування особистісної готовності дітей до активного життя, до творчої самореалізації в сучасному суспільстві. 

Науково-теоретична база досвіду: 
В основу досвіду покладено теоретичні розробки В.О.Сухомлинського “Духовний шлях школяра” , “Розумова праця і зв’язок школи з життям”, І.Д.Беха «Виховання особистості», І.Г.Єрмакова «Життєві компетенції особистості»,  матеріали досвіду розроблені відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти. 

Стисла анотація досвіду:
У своїй практиці я використовую заходи для підвищення розумової та пізнавальної активності учнів початкових класів. 
Основою досвіду є:

  • використання міжпредметних зв'язків;
  • створення  комфортних умов навчання для результативності в співпраці;
  • індивідуальний підхід, особистісне становлення й розвиток;
  • використання ІКТ для розвитку комунікативних умінь.

Наданий досвід є авторським. Він має практичне спрямування і включає в себе добірку розробок уроків та заходів у відповідності до теми, вимог Навчальних програм початкової школи та вікових особливостей молодших школярів.

Результативність упровадження досвіду:
Працюючи над вивченням даної теми я отримала певні педагогічні досягнення: учні показують високі результати з навчальних дисциплін, беруть активну участь у районних конкурсах та олімпіадах, інтерактивних конкурсах, проявляють та розвивають власну творчість під час виступів на різноманітних позакласних заходах.
Я дійшла висновку, що даний педагогічний досвід сприяє високій ефективності навчання. Важлива роль у навчально-виховному процесі належить учителю початкових класів. Але первинним для вчителя є виховання можливостей та особистостей кожного учня, його неповторність, бо створення сприятливої атмосфери на уроці призводить до найкращого засвоєння матеріалу.

Репрезентація досвіду:
Упровадження поданого передового педагогічного досвіду здійснюється через шкільне методичне об'єднання вчителів початкових класів, викликає зацікавленість у вчителів школи та району.

Посилання на матеріали: 

http://metodportal.com/node/40275

http://metodportal.com/node/40271

 

Категорія: Початкова освіта | Додав: LeninRMO (03.01.2016)
Переглядів: 784 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 1.0/132
Всього коментарів: 3
3 olgaprohoda  
В даному педагогічному досвіді зазначено ключові аспекти розвитку комунікативних умінь і навичок учнів початкових класів. Адже школа - один із перших соціальних інститутів, який виховує гармонійну особистість, сприяє розвитку життєвої компетентності та, як наслідок, її успішій соціалізації.
Для обміну досвідом запрошуємо Вас на науково-практичні конференції та семінари до Хортицької національної академії.

2 kurbakov1983  
Комунікативна лінія є пріоритетною у формуванні життєвої компетентності особистості. Таким чином можна говорити про надзвичайну актуальність даної теми.

1 juliya_chudo  
Прекрасный педагог!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2018