Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [50]
Позашкілля [21]
Психологічний супровід [27]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 23.11.2024, 19:08

Головна » Статті » Виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Принцип природовідповідності, як природний метод виховання дітей

Принцип природовідповідності, як природний метод виховання дітей

Горбовська Олена Юріївна, учитель англійської мови і літератури. Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії».


Запорізька гімназія №47 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Коваль Валентина В’ячеславівна

69106 м. Запоріжжя,вул. Орджонікідзе 9,
тел. 236-56-06

Адреса сайту:mailto:zp47.blogspot.com


Провідна педагогічна ідея досвіду

Розкрити соціально-педагогічні проблеми шкільного колективу та його соціального середовища з формування особистості; суб’єкт – суб’єктні відносини вчитель-учень, учень-учень, учень-батьки, вчитель-батьки;самореалізація особистості виходячи із принципу природовідповідності.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Актуальність даного досвіду полягає в тому, що впровадження його результатів дозволяє створити систему роботи з групою учнів, індивідуалізуючи кожного у зв’язку з його можливостями, здібностями, сферою інтересів на основі психолого-педагогічних умов. Результати педагогічного досвіду відкривають шлях до практичного застосування тих начал, які раніше філософській (абстрактній) педагогіці давала психологія; обґрунтовують комплекс форм і методів роботи, які застосовуються при реалізації принципу природовідповідності в процесі освітньої діяльності та запровадження нестандартних Правил спілкування з учнями.


Науково-теоретична база досвіду

Дослідження ґрунтується на методологічних та педагогічних працях вітчизняних і зарубіжних вчених, майстрів психології «Мотивації і мотиви» І.П. Ільїна, «Велика дидактика» Я.А.Каменського, «Мистецтво виховувати» Ю.П.Азарова, «Педагогіка для дітей і дорослих» Я. Корчака, «Педагогічні ідеї Жан Жака Руссо», «Метод» І.Г.Песталоцці, «Біля джерел української педагогічної думки» С.Русової, «Думки про виховання» Д. Дідро, «Ігри, в які грають люди» Є.Берн, та інш.


Стисла анотація досвіду

Нині у соціумі відчувається нагальна потреба у перебудові методів виховання і навчання школярів, а мистецтво виховання є природним наслідком повноти знань про нього. Представлений досвід характеризуєсоціально – педагогічні проблеми шкільного колективу та його соціального середовища з формування особистості, обґрунтовує комплекс форм і методів роботи, які застосовуються при реалізації принципу природовідповідностів процесі освітньої діяльності. Розкриває, що реалізація природних задатків школярів, головним чином, залежить від їх прагнення до самовираження на основі конкретних рольових, функціональних й соціальних відносин, а самореалізація залежить від мотивації й участі в процесі навчально-виховної діяльності, а також вивчає феномени контактних ситуацій та пропонує їх застосування на практиці для досягнення поставленої мети.


Результативність впровадження досвіду

Відкриває шлях до практичного застосування тих начал, які раніше в філософській (абстрактній) педагогіці давала психологія; обґрунтовує комплекс форм і методів роботи, які застосовуються при реалізації принципу природовідповідності у процесі освітньої діяльності та запровадження нестандартних Правил спілкування з учнями;враховує розвиток сучасної педагогічної науки;створює умови для самореалізації школяра виходячи з принципу природовідповідності.


Репрезентація досвіду

Досвід був репрезентований в навчальному закладі на засіданні кафедри виховної роботи, слухачами якого були класні керівники та класоводи 1-11х класів. В подальшому представлений до участі у ІІ (районному) етапі конкурсу «Класний керівник - 2012» де посів ІІ місце. Опубліковано на сайті Запорізької гімназії №47 http://zp47.blogspot.com/ та розміщено на ресурсі google диск https://docs.google.com/file/d/0B3tjwgTvrsQKdmRMZVFqbHFMaWs/edit



Категорія: Виховна взаємодія | Додав: zavod (20.01.2014)
Переглядів: 1621 | Коментарі: 7 | Теги: феномени контактних ситуацій, формування особистост, природовідповідность, Заводський, стратегія виховання, пізнання світу, міжособистісне спілкування | Рейтинг: 3.5/173
Всього коментарів: 7
7 barannikova54lja  
Дякуємо за змістовний матеріал вашого досвіду.

6 Vishnya  
Очень познавательный и интересный материал!!!

5 Evgen  
Очень интересная и содержательная работа.

4 Sery1122  
Спасибо, очнь интересный материал

3 ksinler  
Спасибо за интересный материал!!!

2 Татьяна  
Молодець

1 ВЕТА  
ИНТЕРЕСНО

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024