Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [50]
Позашкілля [21]
Психологічний супровід [27]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 16.04.2024, 06:22

Головна » Статті » Виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Партнерство ЗНВК «ОСНОВА» з позашкільними організаціями як умова випереджаючого розвитку відкритого освітнього простору навчального закладу
Партнерство ЗНВК «ОСНОВА» з позашкільними організаціями як умова випереджаючого розвитку відкритого освітнього простору навчального закладу

ПІБ: Шульга Людмила Миколаївна.
Посада:  заступник директора з НВР
Педагогічна категорія, звання:  спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.

Запорізький навчально-виховний комплекс з відділенням для реабілітації дітей хворих на цукровий діабет Запорізької міської ради Запорізької області.

Директор: Любімова Алла Володимирівна.
Адреса: І корпус - 69000, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9;
ІІ корпус – 69035, м. Запоріжжя, вул..Сталеварів, 29.
Телефони: (061)233-14-77, (061)233-25-24, (061)234-01-04
Факс: (061)233-14-77;
E-mail: osnovazp@mail.ru
Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/

Провідна педагогічна ідея досвіду: Вирішуючи завдання самореалізації, необхідно створити в інноваційному освітньому просторі умови і стимули для розвитку мотивації учнів, навичок самоаналізу на колективному та індивідуальних рівнях, а також формування інноваційної поведінки в учнів, що припускає прояв ініціативи, самостійності та відповідальності у виборі творчих рішень. Суттєву допомогу у вирішенні проблем соціалізації учнів та їх професійного самовизначення надає партнерство з позашкільними організаціями. Створення відкритого для співпраці освітнього простору школи спроможне забезпечити учням оптимально повну соціалізацію та можливість творчого занурення в світ науки, техніки і культури.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Школа — це життєвий простір дитини: тут вона не просто готується до життя, а живе. Навчально-виховна робота сьогодення вимагає організації, яка б сприяла становленню особистості як творця і проектувальника життя, гармонізації та гуманізації стосунків між учнями, педагогами, школою і родиною.  Відкритий освітній простір має можливості забезпечення високої якості освіти та реалізації  потреби учня в розвитку його інтересів, схильностей, соціалізації.  

Науково-теоретична база досвіду:
Позиції вчених щодо визначення основних характеристик відкритого освітнього простору сходяться на розумінні  цілісного простору розвитку особистості дитини для освоєння відкритого світу культури в процесі співпраці з іншими соціальними інститутами, освітніми системами, педагогічними культурами. На думку науковців, відкритий простір характеризують гуманні правила та врівноважений тип спілкування. Воно представляє найбільш повні можливості для особистісного розвитку кожного суб'єкта, тоді як закритий простір орієнтовано на жорсткі правила, неконструктивне спілкування, що перешкоджає особистісному зростанню. В якості основної характеристики відкритого освітнього простору (ВОП) науковцями підкреслюється його творчий характер. Відкритий освітній простір  забезпечує високу якість освітніх послуг відповідно до соціального запиту.

Стисла анотація досвіду:
Робота представляє Модель відкритого освітнього простору навчально-виховного комплексу «ОСНОВА», збагаченого партнерськими відносинами з позашкільними організаціями, передбачає глибоку інтеграцію основної та додаткової освіти дітей на основі активної взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу. Визначення змісту їх діяльності і способів її організації будується на основі єдиних концептуальних ідей, що забезпечують розвиток кожного учня та збагачення освітнього простору НВК в цілому (Додаток 13). В основу Моделі відкритого освітнього простору НВК «ОСНОВА»  покладено: систему з формування культури самореалізації, освітню систему І та ІІ половини дня, систему всіх учасників відкритого освітнього простору, систему сучасних партнерських відносин з позашкільними закладами.
Запропоновано систему з формування культури самореалізації, структура якої складається  з аспектів, визначених основними в сферах збагачення освітнього простору (згідно  Програми інноваційного розвитку НВК на 2012-2017рр.): духовного, соціального, психічного, фізичного та морального.

Результативність впровадження досвіду:
Впровадження Моделі відкритого освітнього простору навчально-виховного комплексу «ОСНОВА», збагаченого партнерськими відносинами, вивело освітні послуги в НВК на новий рівень, поширило можливості для самовизначення та самореалізації учнів.  Результатами впровадження моделі стало поширення партнерських відношень, інтеграція навчання та виховання І та ІІ половини дня в єдиний освітній простір та організація в навчальному закладі позаурочної роботи за інтересами майже кожної дитини (Додаток 19).

Репрезентація досвіду:

•    П’ята Національна виставка-презентація «Інноватика в сучасній освіті - 2013»;
•    VII Міжнародна науково-практична конференція з питань патріотичного виховання молоді на тему: «Патріотичне виховання громадян в умовах інтеграційних процесів» (7 листопада  2013р).

Презентацію досвіду розміщено на шкільному блозі «Міська педагогічна виставка – 2014»
http://mpedvistavka2014.blogspot.com/2014/01/blog-post_194.html
Категорія: Виховна взаємодія | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 839 | Коментарі: 1 | Теги: відкритий освітній простір, позашкільні організації, партнерство, умова випереджаючого розвитку, Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.9/38
Всього коментарів: 1
1 Коробова Т.И.  
У школы, в которой собираются специалисты со всего города. чтобы заниматься с детьми после уроков тем, чем им интересно, есть хорошее будущее!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024