Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 16.04.2024, 19:19

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Використання сучасних педагогічних технологій як засіб підвищення якості навчання в початковій школі
Використання сучасних педагогічних технологій як засіб підвищення якості навчання в початковій школі

Нікітченко Наталя Володимирівна, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший учитель

Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 41
Запорізької міської ради Запорізької області

Директор Ходикін Микола Іванович

 м. Запоріжжя, вул. Миру 6,
(061) 224 33 90,
zosh41@mail.ru.




Провідна педагогічна ідея досвіду: Важливою умовою організації навчально-виховного процесу є вибір учителем раціональної системи методів і прийомів активного навчання, використання сучасних технологій у поєднанні з традиційними засобами. Уміння педагога застосовувати різні технології навчання дає йому змогу творчо підходити до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, обираючи в конкретних умовах технологію навчання, яка найкраще забезпечує засвоєння знань, формування умінь і навичок .

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Виходячи з основних орієнтирів модернізації змісту освіти в ході реалізації Державних освітніх стандартів, навчальні предмети повинні вирішувати сучасні завдання освіти: збереження здоров’я, розвиток їхніх здатностей і можливостей, що повинне забезпечити адаптацію в постійно мінливих умовах, успіх у житті.

Одним із протиріч сучасної освіти є протиріччя між фактичним «знаннєвим» характером навчального матеріалу, його величезним обсягом і небажанням, неможливістю учнів засвоювати цей матеріал. «Навчання заради навчання» уже не актуально. Час диктує школі інші вимоги. Зі зміною завдань змінюється й характер викладання  дисциплін. Найважливішим стає питання «Як учити?»,  а вже потім – «Чим учити?».  Зміни умов існування й розвитку суспільства вимагають нових підходів до освіти, використання сучасних освітніх технологій, які спрямовані на організацію діяльності учнів, на розвиток через цю діяльність їхніх умінь, якостей, компетенцій та обумовлюють актуальність обраної теми..

Науково-теоретична база досвіду:

Розробка обраної теми ґрунтується на:
-    технології проблемного діалогу,
-    ігровій педагогічній технології,
-    технології діяльнісного методу навчання.

Стисла анотація досвіду:
Навчити всьому неможливо, вкласти в голови дітей найважливіші досягнення різних наук без допомоги сучасних технологій стає важче і важче. В наш час куди важливіше дати учням «не рибу, а вудку», навчити їх добувати ці знання, розвивати засобами навчання їх інтелектуальні, комунікативні, творчі вміння, формувати науковий світогляд. Зі зміною завдань змінюється й характер викладання  дисциплін. Найважливішим стає питання «Як учити?»,  а вже потім – «Чим учити?».

Результативність впровадження досвіду:
Впровадження сучасних педагогічних технологій показав динаміку змін якості навчальних досягнень учнів в оволодінні практичними уміннями і навичками, а також підвищився інтерес до вивчення окремих предметів.
Позитивними результатами у роботі є успіхи учнів у районних та  Всеукраїнських конкурсах учнівської творчості, активна участь учнів в позакласних заходах.

Репрезентація досвіду:
Виступи на засіданні РМЦ, педраді, участь у семінарах-практикумах для колег району, виступи на курсах слухачів ЗОІППО.


Категорія: Початкова освіта | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 861 | Теги: сучасні педагогічні технології, постановка проблеми, Орджонікідзевський, технологія проблемного діалогу | Рейтинг: 2.8/51
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024