Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2024, 21:44

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Використання сучасних педагогічних ідей у формуванні читацьких навичок молодших школярів в умовах впровадження нового Держстандарту
Використання сучасних педагогічних ідей у формуванні читацьких навичок молодших школярів в умовах впровадження нового Держстандарту


Леонова Наталія Анатоліївна
учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії. 


Запорізька загальноосвітня школа I – III ступенів № 14 Запорізької міської ради Запорізької області, 
вул. Калініна, 90, м. Запоріжжя, 65040 
тел.(061)769-80-28, (061)769-80-30 

Директор школи: Чумак Тарас Олександрович

Провідна педагогічна ідея досвіду: Технологізація досвіду роботи вчителя з проблеми розвитку навички читання учнів молодшого шкільного віку на основі інноваційних технологій, методик, педагогічного досвіду вчителів-новаторів. Передовий педагогічний досвід класифікується як комбінаторний, що передбачає розробку персонал-технології формування та розвитку навички читання учнів у початковій школі.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвідуДаний досвід є актуальним, оскільки передбачає реалізацію компетентнісного підходу до навчання учнів читанню у початковій школі, зокрема формування вмінь і навичок швидкісного та виразного читання, розуміння тексту, розвиток пізнавального інтересу, мотивації до навчання, виховання любові до книги у молодшому шкільному віці.

Рівень актуальності:  Базовий компонент змісту початкової освіти з читання ґрунтується на врахуванні особливостей мовленнєвого розвитку молодших школярів, що передбачає інтенсивне формування відповідних умінь, навичок, провідною з яких є повноцінна навичка читання. Презентований доробок віддзеркалює реальні проблеми практики реалізації  компетентнісного підходу до навчання учнів читання у початковій школі.

Науково-теоретична база досвідуРозробка персонал-технології розвитку навички читання учнів молодшого шкільного віку з допомогою елементів технологій раннього та інтенсивного навчання грамоті М. О. Зайцева, технології удосконалення загальнонавчальних умінь учнів початкової школи В. М. Зайцева, методів швидкісного читання Є. Г. Сарапулової, М. Ганькіної, І. Г. Пальченко та інших, розроблених на основі методичних рекомендацій професора І. Т. Федоренка.

Результативність впровадження досвіду: Висока, що потверджують результати навчальних досягнень школярів, зокрема щодо розвитку навички читання, спостереження, бесіди, педагогічний аналіз уроків, анкетування за методикою експертної оцінки власного педагогічного досвіду.

Репрезентація досвіду: Упровадження передового педагогічного досвіду здійснюється через шкільні семінари, шкільну та районну творчу групу ППД.
Категорія: Початкова освіта | Додав: kommun (19.01.2014)
Переглядів: 966 | Теги: Комунарський, Напрацювання методичного посібника, дидактичних матеріалів на допомогу | Рейтинг: 3.0/38
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024