Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 01:52

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Розвиток пізнавальних здібностей учнів початкової школи засобами квілінгу
Розвиток пізнавальних здібностей учнів початкової школи засобами квілінгу

Борліс  Світлана Анатоліївна, вихователь групи продовженого дня. Спеціаліст

Запорізький навчально-виховний комплекс з відділенням для реабілітації дітей хворих на цукровий діабет Запорізької міської ради Запорізької області.

Директор: Любімова Алла Володимирівна.

Адреса: І корпус - 69000, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9;
ІІ корпус – 69035, м. Запоріжжя, вул..Сталеварів, 29.
Телефони: (061)233-14-77, (061)233-25-24, (061)234-01-04
Факс: (061)233-14-77; E-mail: osnovazp@mail.ru
Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/


Провідною педагогічною ідеєю досвіду. Рівень розвитку дрібної моторики – один з показників інтелектуальної готовності дитини до шкільної програми. Дитина, яка має високий рівень розвитку дрібної моторики, вміє логічно мислити: у неї достатньо розвинуті пам' ять, увага та зв' язне мовлення. Навчання техніці квілінг в позаурочний час НВК дозволяє формувати  пізнавальні компетентності учнів та розвивати їх творчі здібності.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Процес глибоких змін, що відбуваються в сучасному утворенні, висуває в якості пріоритетної проблему розвитку пізнавальних здібностей та творчих якостей особистості, яка спроможна відрізнятися своєю неповторністю та оригінальністю. Вивчення рівня розвитку дрібних диференційованих рухів пальців і кистей рук  вказує на сучасну проблему недостатнього  розвитку дрібної моторики у багатьох дітей. Потенційні можливості у вирішенні сучасних завдань та існуючої проблеми, належать квілінгу, як діяльності з розвитку творчих  та пізнавальних здібностей.

Науково-теоретична база досвіду.
Теоретико-методологічною основою педагогічного досвіду є праці В. Сухомлинського, К. Ушинського, у яких визначено теоретичні засади формування творчої особистості;  П. Гальперіна, А. Запорожця, О. Леонтьєва, Б. Нікітіна та інших, у яких висвітлено положення теорії розвивального творчого навчання.

Стисла анотація досвіду:
Педагогічний досвід впроваджується в системі виховної роботи другої половини дня в початковій школі НВК. Вихователем розроблено систему роботи, яка складається з програми, перспективного плану та конспектів гурткових занять.  Система побудована "від простого до складного”. Вихователем визначено критерії оволодіння учнями комплексом знань, умінь і навичок, що забезпечують у цілому його практичну реалізацію. Досвід роботи містить фотозвіт творчих робіт учнів, серед яких заслуговує на увагу колективна форма роботи.

Результативність впровадження досвіду:
  Педагогічний досвід вирішує завдання організації другої половини дня в НВК, які спрямовані на розвиток творчих та пізнавальних здібностей учнів, зосереджують  учнів на технічних прийомах художньої творчості, розвивають здатність до  спостереження в  роботі за зразком, навчають виконувати роботи за інструкційною картою або схемою, стимулюють індивідуальний та колективний пошук способів вирішення поставленого завдання. Матеріали досвіду можуть бути використані в робі вихователів групи продовженого дня та керівниками гуртків.

Репрезентація досвіду:  

Педагогічна рада ЗНВК «ОСНОВА» з теми: «Успіх як життєвий пріоритет особистості» (25.03.13р);
Обласна педагогічна виставка «Освіта Запорізького краю - 2013» (квітень 2013р).
Матеріали досвіду опубліковано в електронному журналі «Раз ступенька, два ступенька» (конспект заняття з квілінгу «Стежками рідного міста»)

Презентацію досвіду розміщено на шкільному блозі «Міська педагогічна виставка – 2014»
http://mpedvistavka2014.blogspot.com/2014/01/blog-post_3642.html
Категорія: Початкова освіта | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 1087 | Теги: творчий розвиток, Розвиток учня, КВІЛІНГ, початкова школа, дрібна моторика, Орджонікідзевський, пізнавальні здібності | Рейтинг: 2.6/34
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024