Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 00:13

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Моніторинг навчальних досягнень учнів початкової школи при формуванні предметних компетентностей
Моніторинг навчальних досягнень учнів початкової школи при формуванні предметних компетентностей

Руденко Наталя Григорівна,учитель початкових класів, спеціаліст першої категорії

Запорізький навчально-виховний комплекс з відділенням для реабілітації дітей хворих на цукровий діабет Запорізької міської ради Запорізької області.

Директор: Любімова Алла Володимирівна.

Адреса: І корпус - 69000, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9;
ІІ корпус – 69035, м. Запоріжжя, вул..Сталеварів, 29.
Телефони: (061)233-14-77, (061)233-25-24, (061)234-01-04
Факс: (061)233-14-77;
E-mail: osnovazp@mail.ru
Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/


Провідна педагогічна ідея досвіду: Основним завданням учителя на нинішньому етапі розвитку нашого суспільства є забезпечення виходу кожного учня на рівень базової освіти та встановлення розвитку пізнавальної і творчої активності, формування не тільки предметних компетентностей учнів, а й самоосвітніх. Моніторинг навчальної діяльності стимулює роботу як вчителя, так і учня, допомагає виявити рівні формування предметних компетентностей та скоригувати подальшу навчально-виховну діяльність.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: В початкових класах необхідно закладати не тільки основу знань, але й цілеспрямовано формувати свідому навчальну діяльність учнів, як основу для розвитку здібності особистості до самоосвіти. Проте зазначимо, що продуктивне формування навчальної діяльності учнів можливе тільки за умови її якісного координування, спрямування на розвиток. Ефективність координування залежить від своєчасно отриманої інформації про стан розвитку навчальної діяльності учнів, що є функцією управління навчально-виховним процесом, в основі якого знаходяться моніторингові процедури, як динамічні складні утворення.

Науково-теоретична база досвіду:  Педагогічний досвід базується на науково-теоретичних засадах: теорії про діяльність та особистісно діяльнісний підхід в освіті (Н.М.Бібік, Л.І.Божович, М.В.Гриньова, В.В.Давидов, О.К.Дусавицький, Д.Б.Ельконін, О.М.Леонтьєв, О.Я.Савченко, Г.І.Щукіна); психолого-педагогічні концепції та теорії засвоєння знань (П.Я.Гальперін, С.Л.Рубінштейн, Н.Ф.Тализіна); теорії та технології управління навчальним процесом (В.І.Бондар, Т.А.Борова, В.П.Симонов; В.О.Якунін); психолого-педагогічних закономірностях, принципах, функціях управління соціально-педагогічними системами (В.І.Бондар, Л.І.Даниленко, Г.В.Єльникова, В.Е.Лунячек, В.І.Маслов, Н.М.Островерхова; В.С.Пікельна, Г.А.Полякова, П.І.Третьяков, Т.І.Шамова); теорії інноваційної освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу й інноваційного освітнього менеджменту (Л.І.Даниленко, В.Ф.Паламарчук); теорії використання кваліметрії в освітніх системах (О.Л.Ануфрієва, Г.В.Гунта, Г.А.Дмитренко, Л.Б.Ітельсон, В.Т.Циба); теорії діагностики педагогічного процесу (Ю.З.Гільбух, В.Г.Максімов, І.Т.Федоренко).

Стисла анотація досвіду: Педагогічний досвід складається з визначення актуальності, теоретичного обґрунтування, технології моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів початкової школи при формуванні предметних компетентностей. Матеріали досвіду націлено на вирішення завдання педагогічного моніторингу, сприяння самоаналізу, самооцінці учнем власної діяльності. Вчителем визначено функції моніторингу, етапи спостереження за динамікою цілісного навчального процесу.

Результативність впровадження досвіду: Результатом педагогічно досвіду є удосконалення технології моніторингу навчальних досягнень учнів початкової школи при формуванні предметних компетентностей, вплинув на підвищення якості формування предметних компетентностей учнів з навчальних предметів. Завдяки удосконаленим моніторинговим дослідженням, виміряно та оцінено результати педагогічного процесу, якість та кількість перетворень у діяльності його учасників. 

Репрезентація досвіду:
Засідання шкільного методичного об’єднання вчителів початкової школи ЗНВК «ОСНОВА» (березень, 2013)

Презентацію досвіду розміщено на шкільному блозі «Міська педагогічна виставка – 2014» http://mpedvistavka2014.blogspot.com/2014/01/blog-post_3648.html


Категорія: Початкова освіта | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 1573 | Коментарі: 2 | Теги: моніторинг, моніторинг навчальної діяльності, діяльності вчителя, динаміка навчального процесу, Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.8/56
Всього коментарів: 2
2 tanyoxa86  
Дякую, цікаво.

1 осипенко с.н.  
Наташа, удачи!!!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024