Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 21:16

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Формування навчальних компетентностей учнів початкової школи шляхом індивідуалізації навчально-виховного процесу
Формування навчальних компетентностей учнів початкової школи шляхом індивідуалізації навчально-виховного процесу

ПІБ: Мелкумян  Каріне Робертівна
Посада:  учитель початкових класів
Педагогічна категорія, звання:  спеціаліст, старший вчитель.
Запорізький навчально-виховний комплекс з відділенням для реабілітації дітей хворих на цукровий діабет Запорізької міської ради Запорізької області.

Директор: Любімова Алла Володимирівна.
Адреса: І корпус - 69000, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9;
ІІ корпус – 69035, м. Запоріжжя, вул..Сталеварів, 29.
Телефони: (061)233-14-77, (061)233-25-24, (061)234-01-04
Факс: (061)233-14-77;
E-mail: osnovazp@mail.ru
Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/

Провідна педагогічна ідея досвіду.
Для успішного формування навчальних компетентностей учнів початкової школи здійснюється використовується індивідуалізація навчальної діяльності.  Індивідуалізація навчання спрямована на врахування специфічних індивідуальних особливостей кожного учня всередині групи, класу. Завданням вчителя у вирішенні шляхів індивідуалізації – є створення умов для подолання труднощів у слабовстигаючих  учнів та активізація можливостей здібних дітей, розкриття творчої природи кожної дитини.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
З урахуванням сучасної суспільної потреби у творчій особистості, в педагогічній теорії і практиці тривають пошуки оптимальних і перспективних шляхів індивідуалізації навчально-виховного процесу, спрямованих на реалізацію можливостей кожного.

Науково-теоретична база досвіду:
Науково-теоритичною базою досвіду є дослідження сучасних науковців з проблеми індивідуалізації навчання: Б.Г. Ананьєва, Д.Н. Богоявленського, М.А. Менчинської, З.І. Калмикової, які пропонують в основу типологічного групування покласти таку інтегровану індивідуально-особистісну якість індивіда як здатність до навчання;  дослідження А.А. Бударного  типологічної класифікації учнів за двома критеріями: рівня розвитку здібностей до навчання і працездатність; Є.С. Рабунського з групової класифікації учнів  за критеріями.

Стисла анотація досвіду:
Досвід роботи вчителя складається з наступних матеріалів: технології та результатів моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів початкової школи, збірки різнорівневих завдань для виявлення здібних та слабовстигаючих учнів, матеріалів психолого-педагогічного супроводу. Вчитель розробив етапи роботи з індивідуалізації навчання для учнів різних категорій. Кожному етапу надано характеристику, та визначено конкретні завдання, які він вирішує.

Результативність впровадження досвіду: Завдяки досвіду роботи вчителя, розробленим методичним та дидактичним матеріалам, ефективно впроваджується індивідуалізація навчання в навчально-виховний процес початкової школи: формуються навчальні компетентності у слабовстигаючих учнів, а здібні діти успішно здійснюють подальший розвиток.  Досвід роботи може бути використаний в роботі вчителів початкової школи.

Репрезентація досвіду:
Засідання шкільного методичного об’єднання вчителів початкової школи НВК «ОСНОВА» (2013, жовтень)

Презентацію досвіду розміщено на шкільному блозі «Міська педагогічна виставка – 2014» http://mpedvistavka2014.blogspot.com/2014/01/blog-post_8995.html

Категорія: Початкова освіта | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 755 | Теги: навчальні компетентності, індивідуалізація навчально-виховног, Диференціація, Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.6/41
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024