Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2024, 15:08

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Хімія, біологія, екологія

Виховання ціннісного ставлення до природи у позаурочний час

                               Виховання ціннісного ставлення до природи у позаурочний час

Крикунова Олена Вікторівна

Учитель вищої категорії, «учитель-методист»

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 75 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор Гончаренко Роман Вікторович 

Адреса:Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Історична, 92

Телефони: (061)2365610, (061)2365632, 

E-mail: shkola75@i.ua

сайт: http://zzosh75.ucoz.ru.


Провідна педагогічна ідея досвіду 

Виховання в школярів ціннісного ставлення до природи, утвердження в їхній свідомості природи як універсальної цінності для життя людини і її рівноправного партнера, необхідності поважного, дбайливого, ставлення до неї.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду 

На нинішньому етапі складних та динамічних відносин суспільства з навколишнім середовищем бережливе ставлення до природи повинно складати невід'ємну частину загального досвіду кожного громадянина нашої держави. Адже, сформований екологічний досвід не дається з народження, удосконалення важливої якості сучасної людини продовжується все життя.

Науково-теоретична база досвіду 

Теоретико-методологічним основам розв’язання проблем взаємодії людини й навколишнього середовища, формування свідомості присвячені дослідження В. Вернадського, 

В. Кременя, Г. Філіпчука та ін . Поняття «ціннісне ставлення» досліджувалось Л. Божович, А. Здравомисловим, О. Кононко, О. Самсіним та ін. Процес формування емоційно ціннісного ставлення особистості до природи як ціннісну психолого-педагогічну та соціально-педагогічну систему обґрунтували у своїх дослідженнях І. Бех та Г. Пустовіт .

Стисла анотація досвіду 

Основним принципом у здійсненні екологічної освіти та вихованні учнів є краєзнавчий принцип вивчення та охорони природи на фоні загальних проблем. Тоді й наукові основи охорони та збагачення природи будуть зрозумілішими та доступнішими, якщо формувати їх на краєзнавчому екологічному матеріалі. Велике задоволення приносить учням творча праця з включенням елементів дослідництва. 

Результативність впровадження досвіду 

Розвиток комунікативних рис учнів, уміння знаходити колективні розв'язання поставлених завдань, 

стимуляції особистості, її розвитку.

Репрезентація досвіду

Роботу можна використовувати як додатковий матеріал до уроків біології, географії, екології.

https://drive.google.com/folderview?id=0By7URGt4Ep3rVFYzMHYzU1paYWc&usp=sharing


 


 

 


Категорія: Хімія, біологія, екологія | Додав: zavod (29.01.2014)
Переглядів: 853 | Коментарі: 2 | Теги: природа, краєзнавство, Заводський, екологічне виховання | Рейтинг: 2.9/63
Всього коментарів: 2
2 Наталия  
Опис дослідницької роботи з учнями + додатковий матеріал до уроків біології, географії, екології= приклад досвіду вчителя, який розуміється на вказаній темі.

1 Марина  
Дуже цікаві ідеї по збереженню навколишнього середовища. Дякую за презентацїю роботи - обов'язково використаю у своїй роботі

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024