Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 23.04.2024, 17:06

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Використання інноваційних технологій навчання як засіб розвитку творчої активності учнів на уроках англійської мови
Використання інноваційних технологій навчання як засіб розвитку творчої активності учнів на уроках англійської мови

Колупаєва  Тетяна  Миколаївна,
вчитель англійської мови , спеціаліст


Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 90 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса:  м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 13-б
Телефон: 769-80-39
E-mail: school90zp@mail.ru
Сайт: school90.at.ua

Директор Волик Людмила Олексіївна

Провідна педагогічна ідея досвіду: Сучасність висуває високі вимоги до навчання та практичного застосуванню англійської мови . Одним з найважливішим напрямком в системі освіти є впровадження інноваційних технологій навчання ,які відповідають потребам сучасності. Використання новітніх методик стає невід’ємним помічником у зростанні зацікавленості учнів до вивчення предмета. На уроках англійської мови стають високоефективними творчі розвиваючи фактори в навчальній комунікативно - пізнавальній діяльності. Це комплексна діяльність по створенню ,освоєнню, використанню та розповсюдженню нововведень. Для того, щоб викликати інтерес в учнів до вивчення іноземної мови , вчителі повинні шукати нові, цікаві і результативні форми і методи навчання, при яких в учнів виникає інтерес до творчої роботи, учні стають активними ,розкутими, намагаються досягти успіху.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Модернізація української освіти визначає соціальні вимоги до системи освіти. Суспільству, що розвивається, потрібні сучасно освічені, завзяті люди, які можуть самостійно приймати відповідальні рішення в ситуації вибору, прогнозуючи можливі наслідки, здібні до співпраці, відрізняються мобільністю, динамізмом, конструктивністю. Тому все частіше піднімається питання про вживання нових технологій. Це не лише нові технічні засоби, але і нові форми і методи викладання, новий підхід до процесу навчання, що підвищує практичну направленість занять, дозволяє поєднати       самостійну, індивідуальну роботу з груповою та колективною. Це сприяє підвищенню якості навчання, удосконалює практику викладання іноземних мов. Застосування вчителем на уроках іноземної мови знань інформаційно-комунікаційних технологій навчання дозволяє ефектно та доступно відзначити новизну навчального матеріалу , навести приклади практичного застосування знань іноземної мови; створити  мовне  середовище тощо .

Науково-теоретична база досвіду: Наукові праці Дж. Дьюї , Л.Виготського,  І. Волкова, М. Кларина ,  Д.Ельконіна , К. Баханова , В. Гузєєва , І. Якимської.

Стисла анотація досвіду:
Сучасні педагогічні технології такі, як навчання у співпраці,  ситуативне навчання, проектна методика, використання  інтерактивних вправ («Спільний проект», «Синтез думок», «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Кожен вчить кожного» , «Мозаїка» та ін.), використання нових інформаційних технологій та Інтернет – ресурсів допомагають реалізувати особово-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань.( урок у 8 класі з теми «Music is the soundtrack of our life », позакласний захід « Tea ceremony» )
Проблемно-ситуативне навчання  як форма організації педагогічного процесу створює сприятливі умови для поєднання фронтальної, групової та індивідуальної роботи.
Використання комп'ютерних технологій в викладанні англійської мови дозволяє відійти від традиційних форм навчання, оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил, а також подолати монотонність заняття при формуванні мовленнєвої та комунікативної компетенції учнів при навчанні англійській мові. ( Віртуальна подорож у 10 класі «National cuisine»)
На уроках англійської мови за допомогою  Інтернету можна вирішувати цілий ряд дидактичних завдань: формувати навички і уміння читання, використовуючи матеріали глобальної мережі; удосконалювати уміння письмової мови школярів; поповнювати словарний запас учнів; формувати у школярів мотивацію до вивчення англійської мови.

Результативність впровадження досвіду: Впровадження та застосування інноваційних технологій на уроках англійської мови це допоміжний засіб учбово-пізнавальної діяльності учнів , засіб   підвищення   мотивації   та   бажання    учнів   вивчати англійську мову, швидкий та ефективний засіб оцінювання та контролю знань, вмінь та навичок учнів , засіб підвищення інтерактивної та комунікативної діяльності.

Репрезентація досвіду:
Презентація досвіду на засіданні творчої групи вчителів англійської мови  Комунарського  району, засіданнях ШМО , виступ на  міському науково-практичному семінарі при ЗНУ.

Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun2 (29.01.2014)
Переглядів: 1328 | Теги: інноваційні технології, Комунарський, англійська мова., інформаційно - комунікативні технол, інтерактивне навчання, комп’ютерні технології | Рейтинг: 2.7/47
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024