Провідна педагогічна ідея досвіду: Даний матеріал надає можливість учням удосконалити свої граматичні навички. Без помилок вживати подані граматичні часи у написанні речень, листів, у читанні текстів та у мові.
Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: Подана система правил та вправ надає можливість опрацювати та відпрацювати невеликий обсяг граматичного матеріалу, який включає в себе такі часи: Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Past Simple, Future Simple.
Науково-теоретична база досвіду: Витлин Ж.Л. Сучасні проблеми навчання граматиці іноземної мов. Гальскова Н.Д., Гез Н.І. Теорія навчання іноземних мов. Лингводидактика й методику. ЧернинаЛ.Г. З досвіду використання навчальних настільних ігор під час навчання граматиці.
Стисла анотація досвіду: Граматика має першорядне практичного значення, оскільки з її допомогою забезпечується формування умінь усного та письмової спілкування. Отже, ми можемо визначити мета дослідження: розробка й класифікація вправ, вкладених у формування граматичних навичок. Мета визначає завдання роботи:
вивчити основні особливості навчання граматичним навичок;
визначити особливості відбору продуктивних і рецептивних граматичних навичок;
розглянути етапи навчання граматиці;
класифікувати вправи на формування граматичних навичок.
Результативність впровадження досвіду: Система вправ одночасно повинна служити і системою контролю. Контроль допомагає виявити як проходить процес формування умінь, які проблеми є в учнів та студентів, і виявити ефективність прийомів навчання, які використовує вчитель.