Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 07:27

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Розвиток пізнавальної діяльності та підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій
Розвиток пізнавальної діяльності та підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій
Вєтрова Наталя Іванівна, вчитель англійської  мови, спеціаліст

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ст.. №38 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор Бисько Ірина Володимирівна

вул. Парамонова, 7-А, м. Запоріжжя, 69059
тел. (061)7698019
Сайт: school38.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду: Забезпечення оптимізації навчального процесу через систему новітніх методичних засобів і технологій, які , в свою чергу, забезпечують мотивацію учнів до навчання та підвищення ефективності навчання іноземної мови. Досягнення  якісно нового рівня у вивченні англійської мови, здатність учнів обговорювати проблеми, висловлювати власну точку зору, розвивати критичне і креативне мислення та адаптуватися у мовному середовищі.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Впровадження інтерактивних технологій на уроках іноземної мови дозволяє підвищити інтерес і мотивацію учнів, сприяє формуванню цінностей, створює атмосферу співробітництва, взаємодії. Головне завдання впровадження інтерактивного навчання – це створення якісного продукту, що допомагає по-сучасному збудувати роботу на уроці.

Науково-теоретична база досвіду: Методичне підґрунтя досвіду роботи та його практична реалізація спираються на наукові дослідження та теоретичні розробки відомих педагогів О.Пометун, І.Родигіної, Л.Пироженко, Т.Ремех, О.Мокрогуза, І.Якиманської, М.Махмутова. Всі автори  доводять ефективність використання інтерактивного навчання як освітньої інновації  в практиці  роботи школи.
     
Стисла анотація досвіду: Формування навчально-пізнавальної мотивації учнів шляхом добору відповідних вправ, завдань та презентацій для того, щоб зацікавити учнів і підтримувати мотивацію на якомога вищому рівні. Практичний аспект мовленнєвої діяльності реалізується через створення власного мовленнєво-предметного продукту та його презентації. Як результат – учень навчається обирати тему спілкування, знайти в ній головне і дати послідовний опис предмету, подій.

Результативність впровадження досвіду:
     Впровадження інтерактивних технологій
     -  робить навчання ефективнішим;
     - сприяє індивідуалізації навчання;
     - підвищується мотивація навчання;
     - активізується пізнавальна діяльність учнів;
     - забезпечується ефективний зворотний зв'язок;
     - створюються умови, які сприяють розвитку у учнів продуктивних творчих функцій мислення, зростанню інтелектуальних здібностей, формуванню операційного  мислення.
     - підвищується інтерес до предмету, який вивчається, оскільки урок стає більш цікавим, логічним, пізнавальним.
     
Репрезентація досвіду: Навчальний  заклад –  проведення уроків, семінарів  в рамках роботи методичного об’єднання вчителів іноземної мови з проблеми «Розвиток пізнавальної діяльності та підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій»
Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun (20.01.2014)
Переглядів: 670 | Теги: Обдумай, Комунарський, сформулюй коротко свою думку, вислови інформацію партнеру, прочитай | Рейтинг: 2.8/41
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024