Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 11:23

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Нестандартні методи роботи під час вивчення англійської мови як стимул і мотивація навчальної і пізнавальної діяльності учнів. Використання
Нестандартні методи роботи під час вивчення англійської мови як стимул і мотивація навчальної і пізнавальної діяльності учнів. Використання інтерактивних методів роботи з метою розвитку творчих здібностей учнів

Здановська Сніжана Вікторівна,
вчитель англійської мови, «спеціаліст вищої категорії», «старший вчитель»

Запорізький навчально-виховний комплекс технічного профілю № 70 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса:  69027, м. Запоріжжя, вул. Снайперська, 1
Телефон: 7698050
E-mail: school70@ukr.net
Сайт: zp-school70.at.ua

Директор Гігаурі Надія Вікторівна


Провідна педагогічна ідея досвіду: Виховувати здатність учнів долати життєві труднощі, самостійно приймати рішення, навчити розвивати себе як особистість, здатну роботи вибір і контролювати своє життя, здатну брати на себе відповідальність за свої дії, здатну захищати себе і свої життєві цінності, а також діяти відповідно до них, здатну піклуватись про інших, діяти з ними і для них.

Обґрунтовування актуальності та перспективності досвіду:
Створення сприятливих умов для оволодіння комплексом компетенцій, формування здатності дитини до життєдіяльності в умовах сучасного інформаційного та комунікативно-насиченого, ринкового суспільства. 

Науково-теоретична база досвіду: Теоретичні засади інтерактивного, диференційованого навчання, проектна та здоров’язберігаючі технології.  

Стисла анотація досвіду: Головна ідея у вивченні англійської мови як іноземної полягає в тому, що учні, щоб стати ефективними користувачами мови, повинні не тільки здобути знання (наприклад, знати граматичні, лексичні або фонетичні правила), а й розвивати навички та вміння використання мовних форм для реальних комунікативних цілей. Представлений у роботі матеріал використовується на уроках англійської мови в 3-7-х класах згідно з тематикою. Його можна застосовувати як демонстраційний дидактичний та роздатковий матеріал; для самостійної групової та роботи в парах. Залежно від вікових особливостей, мовної підготовки та здібностей учнів я ускладнюю або спрощую завдання. Це дає можливість диференційованого підходу до процесу навчання. Цікавлячись проблемою, підбирала матеріали з різних джерел. Застосування його на уроці дозволяє активізувати мовленнєву та розумову діяльність учнів, формувати життєві компетенції. Такий підхід до навчання робить його захоплюючим, яскравим та живим.

Результативність впровадження досвіду:
Всебічний розвиток особистості формування загальнонавчальних умінь та навичок, збудження пізнавальної активності, формування життєвих компетенцій школярів.

Репрезентація досвіду: Оновлення змісту освіти; обмін досвідом роботи з метою пошуку найбільш ефективних форм роботи, проведення засідань ШМО, семінарів, конференцій.
Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun2 (23.01.2014)
Переглядів: 839 | Теги: нестандартні методи роботи, соціокультурна компетенція, мотивація учнів, інтерактивні методи роботи, Комунарський, демонстраційний матеріал. | Рейтинг: 2.4/33
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024