Нестандартні
методи роботи під час вивчення англійської мови як стимул і мотивація
навчальної і пізнавальної діяльності учнів. Використання інтерактивних
методів роботи з метою розвитку творчих здібностей учнів
Здановська Сніжана Вікторівна, вчитель англійської мови, «спеціаліст вищої категорії», «старший вчитель»
Запорізький навчально-виховний комплекс технічного профілю № 70 Запорізької міської ради Запорізької області Адреса: 69027, м. Запоріжжя, вул. Снайперська, 1 Телефон: 7698050 E-mail: school70@ukr.net Сайт: zp-school70.at.ua
Директор Гігаурі Надія Вікторівна
Провідна педагогічна ідея досвіду: Виховувати здатність учнів долати життєві труднощі, самостійно приймати рішення, навчити розвивати себе як особистість, здатну роботи вибір і контролювати своє життя, здатну брати на себе відповідальність за свої дії, здатну захищати себе і свої життєві цінності, а також діяти відповідно до них, здатну піклуватись про інших, діяти з ними і для них.
Обґрунтовування актуальності та перспективності досвіду: Створення сприятливих умов для оволодіння комплексом компетенцій, формування здатності дитини до життєдіяльності в умовах сучасного інформаційного та комунікативно-насиченого, ринкового суспільства.
Науково-теоретична база досвіду: Теоретичні засади інтерактивного, диференційованого навчання, проектна та здоров’язберігаючі технології.
Стисла анотація досвіду: Головна ідея у вивченні англійської мови як іноземної полягає в тому, що учні, щоб стати ефективними користувачами мови, повинні не тільки здобути знання (наприклад, знати граматичні, лексичні або фонетичні правила), а й розвивати навички та вміння використання мовних форм для реальних комунікативних цілей. Представлений у роботі матеріал використовується на уроках англійської мови в 3-7-х класах згідно з тематикою. Його можна застосовувати як демонстраційний дидактичний та роздатковий матеріал; для самостійної групової та роботи в парах. Залежно від вікових особливостей, мовної підготовки та здібностей учнів я ускладнюю або спрощую завдання. Це дає можливість диференційованого підходу до процесу навчання. Цікавлячись проблемою, підбирала матеріали з різних джерел. Застосування його на уроці дозволяє активізувати мовленнєву та розумову діяльність учнів, формувати життєві компетенції. Такий підхід до навчання робить його захоплюючим, яскравим та живим.
Результативність впровадження досвіду: Всебічний розвиток особистості формування загальнонавчальних умінь та навичок, збудження пізнавальної активності, формування життєвих компетенцій школярів.
Репрезентація досвіду: Оновлення змісту освіти; обмін досвідом роботи з метою пошуку найбільш ефективних форм роботи, проведення засідань ШМО, семінарів, конференцій.
|