Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 18:19

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Інноваційні технології формування комунікативної компетенції учнів на уроках німецької мови
Інноваційні технології  формування комунікативної  компетенції  учнів  на уроках  німецької мови
 
Чичкан Людмила Вікторівна,  вчитель німецької мови,   спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання « старший вчитель».

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 78 Запорізької міської ради Запорізької області.

Директор Череповська О.В.

Адреса: м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 12-А,

34-35-33
E-mail shool_78@bk.ru




Провідна педагогічна ідея досвіду:  
Базою для  формуванні в учнів  іншомовної комунікативної  компетенції є комунікативні вміння.   Одним із основних інструментів забезпечення формування комунікативних компетенцій учнів з німецької мови є  використання інноваційних технологій  та методів  навчання.
Чичкан Л.В. розкриває особливості  організації   навчального процесу  за інноваційними  технологіями навчання  на уроках  німецької мови через  моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільного  вирішення проблемних питань  на основі аналізу відповідної  ситуації, створення умов для організації роботи над  навчальними  проектами.

Обґрунтування актуальності  та перспективності  досвіду
Відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти метою освітньої галузі " Мови і літератури ” є розвиток особистості учня, формування в нього мовленнєвої і читацької культури, комунікативної та літературної компетентності, гуманістичного світогляду, національної свідомості, високої моралі, активної громадянської позиції, естетичних смаків і ціннісних орієнтацій.
Мовленнєва лінія забезпечує формування мовленнєвої компетентності шляхом формування та удосконалення вмінь і навичок в усіх видах мовленнєвої діяльності (аудіюванні, читанні, говорінні, письмі), а також готовності розв’язувати проблеми особистісного і суспільного характеру.
Проблема, над якою працює вчитель німецької мови Чичкан Людмила Вікторівна «Інноваційні технології  формування комунікативної  компетенції  учнів  на уроках  німецької мови»,  відповідає сучасному соціальному запиту суспільства та  головній  меті  навчання іноземної мови.   Базою для  формуванні в учнів  іншомовної комунікативної  компетенції є комунікативні вміння.   Одним із основних інструментів забезпечення формування комунікативних компетенцій учнів з німецької мови є  використання інноваційних технологій  та методів  навчання.

Науково-теоретична  база досвіду

В основі досвіду покладено  загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти,  методика інтерактивних  методів навчання, ігрових, проектних методів.  

Стисла анотація  досвіду

У досвіді  вчителя німецької мови Чичкан Людмили Вікторівни  розглянуто  питання  практичного впровадження  в освітній процес продуктивних технологій навчання, що дозволяє  формувати  комунікативні  компетенції, соціокультурні  і соціолінгвістичні  знання, уміння  і навички, які забезпечують входження особистості в інший соціум.  У досвіді ретельно  викладено теоретичне обґрунтування впровадження інноваційних технологій навчання : психолого – педагогічні аспекти,  принципи, задачі, організаційні умови  побудови  уроків  німецької мови за інноваційними технологіями навчання . Саме застосування продуктивних методів та  технологій навчання, зокрема інтерактивних, кооперативно – групових,  проектних технологій, дозволяє вчителю створити такі умови у навчально – виховному процесі, які  активізують  процеси мислення, розвивають пізнавальний інтерес в учнів.
У досвіді   Чичкан Л.В.  містяться практичні матеріали щодо запровадження продуктивних технологій навчання, які  дозволяють   формувати  творчу  особистість  дитини в її навчально-виховній взаємодії з іншими учнями та вчителем.  Педагогом розроблено  практичні дидактично – методичні матеріали щодо розвитку комунікативних  мовних  компетенцій  на основі взаємопов’язаного мовленнєвого, соціокультурного, соціолінгвістичного і мовного розвитку  учнів відповідно до їхніх вікових особливостей та інтересів на кожному етапі оволодіння іноземною мовою.
Чичкан Л.В. розкриває особливості  організації   навчального процесу  за інноваційними  технологіями навчання  на уроках  німецької мови через  моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільного  вирішення проблемних питань  на основі аналізу відповідної  ситуації, створення умов для організації роботи над  навчальними  проектами.

Результативність впровадження досвіду

Позитивна динаміка  КВ - показників з німецької мови,  підвищення рівня пізнавального інтересу до предмету

Репрезентація  досвіду

Поширення досвіду через роботу у  шкільному та районному методичному об’єднанні вчителів німецької мови, семінарах ЗОІПП


Категорія: Іноземні мови | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 1750 | Коментарі: 2 | Теги: Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.8/57
Всього коментарів: 2
2 Александра  
Прошу прощение за описку!!!!!ЛЮДМИЛУ Викторовну!!!)))

1 Александра  
Очень хотелось бы поблагодарить Татьяну Викторовну за ее труд с нами - учениками! И отметить, что она - не только отличный профессионал,но и прекрасный добрый и отзывчивый человек,который готов поддержать учеников не только во время учебного процесса,но и за пределами школы:)

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024