Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 20:46

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Ігрові технології як ефективний засіб реалізації ідей особистісно орієнтованого навчання дітей із кінестетичним типом інтелекту.

Ігрові технології як ефективний засіб реалізації ідей особистісно орієнтованого навчання дітей  із кінестетичним типом інтелекту.







Щербак Інна Олексіївна,
вчитель англійської мови,
вчитель вищої категорії,
«старший учитель»

Запорізька спеціалізована школа I-III ступенів № 40 з поглибленим вивченням англійської мови 
Запорізької міської ради Запорізької області, 
директор - Ачкасов Михайло Федорович. 
м. Запоріжжя, вул. Гудименка, 18-А. 
Телефони: (061)286-91-36, (061)283-75-71; 

Провідна педагогічна ідея досвіду - ігрові технології в системі особистісно орієнтованого навчання, на прикладі дітей із кінестетичним типом інтелекту*, надають широкі можливості для розкриття індивідуальності кожного учня; гарантують активну взаємодію всіх учасників навчального процесу, урізноманітнення та значну активізацію пізнавальної діяльності учнів, розвиток інтересу до мови, яка вивчається – на протязі всьго навчального процесу; створюють можливості для ефективного іншомовного спілкування та ситуації успіху; приводять до партнерських стосунків вчителів та учнів; сприяють психологічній адаптації учнів в новому мовному просторі. 
* Кінестетичний інтелект - свідомість усього тіла, дає можливість контролювати й інтерпретувати рух, танцювати, бігати, стрибати, торкатись, жестикулювати, установлювати гармонію тіла й розуму. 
Даний досвід можуть використовувати вчителі англійської мови на всіх етапах навчальної діяльності.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: 
З урахуванням соціокультурних вимог сьогодення освіта повинна мати гуманістичне, особистісно-орієнтоване спрямування, унаслідок чого знання, уміння й навички перетворюються із мети навчання в засоби розвитку пізнавальних і особистісних якостей учнів. Учень не може засвоїти навчальний матеріал, який не відповідає потребі в його вивченні й не вимагає розумового напруження в навчанні, не вимагає емоційних переживань. Тому все більшого значення набуває орієнтація навчання на різнобічний розвиток учнів. 
Актуальність ігрової технології в даний час підвищується через  інтенсифікацію учбового процесу та перенасиченість сучасного учня інформацією.  Як підтримати в учнів інтерес до матеріалу, що вивчається, та активізувати їх діяльність на протязі всього навчального процесу? Актуальним завданням школи є створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості та виховання покоління здатного навчатися впродовж життя. Однією з форм навчання, що ефективно сприяє формуванню цінностей, умінь та навичок учнів, є  гра, де практично використовуються знання, отримані на уроці і в позаурочний час. 
Науково-теоретичною базою досвіду є ряд нормативних документів: Державна національна програма «Освіта. Україна XXIст», «Концепція викладання іноземних мов», психолого-педагогічна література з теми дослідження; дослідження американського психолога Говарда Гарднера  «множинний інтелект», анкетування.
У своїй роботі спираюсь на досвід таких вчених та методистів, як: 
А. Макаренко, Г. Селевко, Д. Ельконін, Т. Армстронг, Дж. Ашер, Herbert Puchta, Carol Read, Jim Scrivener, Jeremy Harmer, Г. Гарднер
Стисла анотація досвіду: вид досвіду за характером новизни – модифікаційний, який пов’язаний із удосконаленням, раціоналізацією відомих ідей та методик. Поєднання вивчення особистості, способу її навчання та розвитку з сучасними педагогічними ідеями та технологіями дозволяє автору побудувати на основі взаємодоповнюваності ефективну організацію навчального процесу, де учням пропонується індивідуальна методична увага й участь, які ґрунтуються на аналізі особистісних навчальних потреб і відповідальності та забезпечити навчальний процес інтерактивними методами діяльності, що сприяють використанню мови та формують в учнів комунікативні компетенції. 
Результативність впровадження досвіду: позитивне ставлення учнів до оволодіння іноземною мовою ( перемоги та призові місця на районних та обласних олімпіадах з англійської мови, участь в предметних тижнях, Всеукраїнських конкурсах), покращення результатів навчання, вміння учнів застосовувати набуті знання та навички на практиці ( листування, спільні проекти з однолітками зі США та співпраця з волонтерами з Канади), вміння організовувати самостійну діяльність.
Репрезентація досвіду - досвід репрезентовано та реалізовано на базі ЗСШ №40. Форми репрезентації: районні практичні семінари, відкриті уроки, педмайстерня, публікації в Інтернет - виданнях: на методичних порталах «Учительський журнал он-лайн» та «Шкільний світ».
Категорія: Іноземні мови | Додав: Stas (01.02.2014)
Переглядів: 770 | Теги: пізнавальна діяльність, ігрові технології, мотивація, ефективність, інтерес, кінестетичний тип інтелект, особистість, особистісно орієнтоване навчання | Рейтинг: 2.6/47
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024