Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 21:23

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Формування комунікативної компетенції учнів загальноосвітніх шкіл засобами інтенсивного навчання англійської мови

Формування комунікативної компетенції  учнів загальноосвітніх шкіл засобами інтенсивного навчання англійської мови





Краснолуцька Яна Сергіївна,  
вчитель іноземної мови ,
педагогічна категорія – спеціаліст 

Запорізька загальноосвітня школа  І - ІІІ ступенів №91 Запорізької міської ради Запорізької області, 
директор Іваницька Тетяна Вікторівна, 
вул. Лахтінська 6А, 
т. 286-91-30, 277-15-13, 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Головною ідеєю досвіду є ознайомлення із найпоширенішими засобами інтенсивного навчання іноземним мовам, ефективне їх впровадження у навчально - педагогічний процес, перевагами якого є перш за все – системність у отриманні знань, необхідних для спілкування та розуміння інших; можливість дискутувати та обговорювати навчальний матеріал, висувати свою точку зору; можливість практично застосувати набутті знання, уміння і навики та максимальне занурення у мовне середовище. 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Актуальність даного досвіду полягає в тому, що сьогодні навчання іноземним мовам широко використовується у різноманітних школах, проте серед усіх мов, англійська мова вже довгий час стоїть на першому місці. Ця мова давно вже вийшла за межі англомовних країн і стала воістину міжнародною. Англійська - мова бізнесу, науки, подорожей, зустрічей, презентацій, конференцій, мова Інтернету. Ця ланка, сполучає самих різних людей в самих різних куточках планети, це рятівний круг у вирі сучасного життя.  Тому  поняття «інтенсив» в даному випадку  -  це ретельний пошук нових технологій навчання і продуктивне, ефективне їх впровадження у навчально-педагогічний процес різних типів навчальних закладів, яке сприятиме забезпеченню високої підготовки учнів.

Науково-теоретична база досвіду:
Науково-теоретична база складається з передового досвіду Г.Лозанова як засновника сугестопедичної теорії, Г.Китайгородської, Ю. Пассова, П. Гурвіча, І. Рахманова, І. Салістра, Н. Скляренко, С. Шатілова,  а також зарубіжних дослідників Ch. Fries, R. Lado, H. Palmer, D. Westgate.

Стисла анотація досвіду:
Засоби та методи інтенсивного навчання складають організований простір, який сприяє розвитку інноваційного ресурсу особистості, а також є інтегрованим засобом накопичення і реалізації інноваційного потенціалу, який складається з комплексної діяльності по створенню, освоєнню, використанню та розповсюдженню нововведень (інтелектуальні ігри, лінгвістичні казки, диференційне навчання, інтегровані завдання, мовленнєві ігри, інтерактивні методи).
Провідна ідея досвіду – це розкриття особливостей побудови системи вправ для оволодіння практичною граматикою та лексикою англійської мови у межах інтенсивної технології.

Результативність впровадження досвіду:
Участь учнів у міських та міжнародних конкурсах з англійської мови ( FLEX – програма обміну майбутніх лідерів (Курбатов Микита, Плахотнюк Валерія пройшли до 3 туру конкурсу), Грінвіч, Олімпус, міський конкурс на найкращий відгук  про прочитану книгу іноземною мовою та конкурс  Puzzle).

Репрезентація досвіду:
Рівень репрезентації – навчальний заклад. Форма репрезентації – конференція, виступ на педагогічній раді та на засіданні ШМО вчителів іноземної мови.
Рівень репрезентації – районний. Форма репрезентації  – конференція, проведення відкритих уроків, публікація в Інтернет виданнях.

Категорія: Іноземні мови | Додав: Stas (01.02.2014)
Переглядів: 1691 | Коментарі: 2 | Теги: інтенсив, метод, сугестологія, Інтенсивне навчання, сугестія, комунікативна компетенція, засоби і методи, інновація, психолого-педагогічні особливості | Рейтинг: 3.5/233
Всього коментарів: 2
2 Женя  
содержание работы как можно увидеть?

1 Danil  
згоден !цiкава тема!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024