Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 02:05

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Дидактичні матеріали для організації позакласного читання „Казки братів Грімм” (5-й клас)
Дидактичні матеріали для організації позакласного читання „Казки братів Грімм” (5-й клас)
Червінська Олена Анатоліївна, 
вчитель англійської мови І категорії

Запорізька загальноосвітня школа I-IIIступенів №84 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Діденко Зоя Василівна

Вул. Північнокільцева, 16-А, м. Запоріжжя, 69104
Тел./факс: (0612) 769-80-34, 

Провідна педагогічна ідея досвіду: У зв’язку з глобалізацією суспільства виникає все більша потреба у вивченні іноземних мов та конкретно англійської мови як міжнародної. Враховуючи важливість розвитку соціокультурної компетенції, матеріали досвіду сприяють розвитку особистості й підвищенню культури людини, стимулює учнів до постійного поповнення знань, створює умови для розвитку творчого мислення, комунікативних навичок . 
     
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Головним питанням сьогодення в системі нової освіти є опанування учнями вмінь і навичок саморозвитку особистості, що значною мірою досягається шляхом підвищення мотивації вивчення іноземної мови, розвитку навичок критичного мислення, формування когнітивного інтересу до культури, історії, способу життя народів, мови яких вивчаються.

Науково-теоретична база досвіду: 
Теоретичною основою мого досвіду є наукові та методичні розробки вітчизняних учених та педагогів, таких як Алексєєнко І., Бєссонова О., Денисенко М., Ніколаєва С. Мета дослідження полягає в підвищенні мотивації у вивченні іноземної мови, оскільки визначені комунікативні задання є міцним стимулом вдосконалення рівня їх мовної та мовленнєвої підготовки.

Стисла анотація досвіду: в роботі використані автентичні тексти казок для дітей з урахуванням їх вікових особливостей, рівню навченості іноземної мови. Матеріали відбирались з урахуванням жанру тексту та були спрямовані на вимірювання різних вмінь з читання, зокрема розуміння головної ідеї тексту, розуміння деталей, вміння знаходити окрему інформацію в тексті, розуміння структури тексту.

Результативність впровадження досвіду: 
Результати участі в районних олімпіадах:
2013-2014 н. р.: Руденко Роман, 8-А, IІІ місце
Результати участі у Всеукраїнському конкурсі «Гринвіч-2012» , „Пазл 2012”:
Притула А., 8-А клас, сертифікат учасника
Руденко Р., 8-А клас, сертифікат учасника
Пишна К., 8-А клас, сертифікат учасника
Восковцов М., 8-А клас, сертифікат учасника

Репрезентація досвіду: виступ на засіданні ШМО; використання дидактичних матеріалів в рамках предметного тижня ІМ; публікації:  дидактичні матеріали «Казки братів Грімм», Методичний портал «Учительський журнал on-line» 2013-2014р. 
Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun (28.01.2014)
Переглядів: 760 | Теги: дидактичні матеріали, розвиток навичок читання з англійсь, позакласне читання, Комунарський | Рейтинг: 2.6/48
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024