Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 11:40

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Географія та економіка

Особистісно-зорієнтоване навчання на уроках природознавства
Особистісно-зорієнтоване навчання на уроках природознавства

Головатюк Лілія Євгеніївна, 
вчитель хімії та біології, природознавства, друга категорія


Запорізька загальноосвітня школа №14 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса:  69104, м. Запоріжжя, вул. Калініна. 90
Телефон: 769-80-28
E-mail: zosch14@yandex.ru


Директор  
Чумак Тарас Олександрович



Провідна педагогічна ідея досвіду: розвиток пізнавального інтересу учнів до предметів природничо-математичного циклу, спрямованість НВП на взаємодію педагога та учнів у предметній компетентності згідно вимог нового Держстандарту загальної середньої освіти.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Основний принцип особистісно-зорієнтованого навчання — визнання, усвідомлення індивідуальності учня, його самоцінності, неповторності як людини, його розвитку не як колективного суб’єкта, але насамперед як індивіда з неповторним суб’єктним досвідом, сукупністю психічних, культурологічних рис. Особистісно-зорієнтоване навчання повинно забезпечити розвиток і саморозвиток особистості, виходячи з виявлення її індивідуальних особливостей як суб’єкта пізнання та предметної діяльності.

Стисла анотація досвіду: Одним із найважливіших етапів власної практики як вчителя вважаю впровадження тестування як поточного контролю засвоєння матеріалу в процесі навчання. Тому, що є можливість розрізнити оцінку кінцевого результату і періодичне поточне тестування з метою визначення особистих здобутків учнів за певний період.
При розробці тестів використовую різні підходи, чергую  завдання з різними формами подачі даних, що дозволяє знизити ймовірність перевтоми, яка зумовлюється одноманітністю представлення інформації.

Результативність впровадження досвіду: Якісне вимірювання та повне охоплення знань, систематичність контролю, індивідуальний підхід.

Репрезентація досвіду: на засіданнях ШМО, публікації на «ФОРУМ УРОК».
Категорія: Географія та економіка | Додав: kommun2 (01.02.2014)
Переглядів: 855 | Теги: природознавство, контроль знань., Комунарський | Рейтинг: 2.4/28
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024