Провідна педагогічна ідея досвіду: розвиток пізнавального інтересу учнів до предметів природничо-математичного циклу, спрямованість НВП на взаємодію педагога та учнів у предметній компетентності згідно вимог нового Держстандарту загальної середньої освіти.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Основний принцип особистісно-зорієнтованого навчання — визнання, усвідомлення індивідуальності учня, його самоцінності, неповторності як людини, його розвитку не як колективного суб’єкта, але насамперед як індивіда з неповторним суб’єктним досвідом, сукупністю психічних, культурологічних рис. Особистісно-зорієнтоване навчання повинно забезпечити розвиток і саморозвиток особистості, виходячи з виявлення її індивідуальних особливостей як суб’єкта пізнання та предметної діяльності.
Стисла анотація досвіду: Одним із найважливіших етапів власної практики як вчителя вважаю впровадження тестування як поточного контролю засвоєння матеріалу в процесі навчання. Тому, що є можливість розрізнити оцінку кінцевого результату і періодичне поточне тестування з метою визначення особистих здобутків учнів за певний період.
При розробці тестів використовую різні підходи, чергую завдання з різними формами подачі даних, що дозволяє знизити ймовірність перевтоми, яка зумовлюється одноманітністю представлення інформації.
Результативність впровадження досвіду: Якісне вимірювання та повне охоплення знань, систематичність контролю, індивідуальний підхід.
Репрезентація досвіду: на засіданнях ШМО, публікації на «ФОРУМ УРОК».