Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.09.2020, 17:10

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Фізика, астрономія

Сучасні освітні технології на уроках фізики та астрономії
Сучасні освітні технології на уроках фізики та астрономії

Кисельова Ганна Євгеніївна,учитель фізики та астрономії, учитель вищої  категорії

Запорізький класичний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області,

Баньковська Олена Григорівна, директор класичного ліцею,

69035, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Правди, 23,
телефони: (0612)34-06-82,
факс 233-11-44
E-mail: lyceumsekret@ukr.net,
сайт http://classlyceum.zp.ua



Провідна ідея досвіду:

Актуальність і перспективність досвіду полягає у тому щоб зацікавити сучасних дітей до навчання такіх шкільних предметів як фізика та астрономія. Сучасне суспільство давно віднесло ці предмети шкільного курсу до категорії самих важких. Тому створюються нові технології, розробляються нові методики викладання, з*являються нові нестандартні форми проведення уроків.Успіх вцілому залежіть від майстерності вчителя. Але потрібного результату можна не досягти, якщо не враховувати індивідуальні особливості учня. Тому я вибрала технології на основі активізації та інтенсифікації діяльності учнів. Принцип зацікавленості і активності учня в процесі навчання був і залишається одним із головних.

Науково-теоритична база досвіду:

•    Intel Навчання для майбутнього;
•    кмеологічні ідеї щодо моделювання і створення гуманної освітньої системи, спрямованої на підтримку унікальності та самобутності учня Б.Г.Ананьєва, Н.В. Кузьміної, В.М. Максимової, А.В.Кириченко;
•    вимоги суспільства до освіти.
•    «Обучение деятельности на уроках физики » Е.А.Румбешта. ж. «Физика в школе» №7 2003
•    Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / Под ред. Е.С.Полат-М.2000

Стисла анотація досвіду:

Використання сучасних освітніх технологій дозволяє раціонально організувати процес навчання, досягнути очікуваних результатів:
•    Науково-дослідницька та проектна діяльність
•    Інтерактивне навчання
•    Розв’язання творчих задач
•    Проблемне навчання
•    Інформаційно-комунікаційні технології
•    Фізичний експеримент

Результативність впроваджень досвіду:
Нові технології, методики сприяють високому та достатньому рівню навчальних досягнень ліцеїстів на уроках фізики та астрономії .Як доказом є:
•    Перемоги на районих та обласних олімпіадах як з фізики так і з астрономії;
•    Успішний захист научно-дослідницких та проектних робіт учнів 8-х класів на прикинці навчального року;
•    Висока результативність випускників ліцею при сдачи ЗНТ з фізики і вступ до висших нвчальних закладів на бюджетну форму навчання. 

Репрезентація досвіду:
На рівні Запорізького класичного ліцею у формі відкритих уроків для вчителів, презентація досвіду в рамках районного МО для вчителів фізики та астрономії.

Категорія: Фізика, астрономія | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 1344 | Теги: Орджонікідзевський | Рейтинг: 3.2/57
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020