Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 14:31

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Хімія, біологія, екологія

Формування компетентностей учнів на уроках хімії та біології засобами активного застосування інформаційно – комунікативних технологій

Формування компетентностей учнів на уроках хімії та біології засобами активного застосування інформаційно – комунікативних технологій
Совпель Ольга Вікторівна, 

учитель хімії та біології, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 97 Запорізької міської ради Запорізької області
 
директор – Цинкуш Павло Володимирович
 
69118, м. Запоріжжя, 
пр.. 40-річчя Перемоги, 27. 
Телефон (0612) 18-69-73. 
Електронна пошта: zp.school97@gmail.com 
 

Провідна педагогічна ідея досвіду: створення  оптимальних умов для формування предметних компетентностей учнів засобами активного застосування інноваційних технологій. Досвід має практичне значення і рекомендується для впровадження в практику роботи ЗНЗ.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: визначається цілеспрямованим висвітленням проблеми використання інтерактивного середовища, а також пов'язано з сучасними пріоритетами державної політики в галузі освіти (впровадження нового Державного стандарту), україномовного освітнього і культурного простору; з необхідністю зумовлених досвідом перетворень у педагогічному процесі для подальшого підвищення якості освітньої роботи.

Активна робота з комп’ютером формує у учнів високий рівень самоосвітніх навичок і вмінь аналізу та структурування одержаної інформації. Такі засоби навчання дозволяють органічно  поєднувати Інформаційно – комунікативні, особистісно  орієнтовані технології з методами творчої та пошукової діяльності.

Використовуючи комп’ютерні технології ми вирішуємо головні  вимоги сучасної освіти перед дітьми:

  1. вміння адаптуватися в різних життєвих ситуаціях;
  2. самостійно здобувати необхідні предметні знання для виконання практичних завдань;
  3.  подолання стереотипів мислення;
  4. розвитку здібностей до адаптації в мінливому інформаційному середовищі;
  5. виявлення гнучкості, мобільності, толерантності, творчої ініціативності;
  6. критичного мислення;
  7. вміння працювати з інформацією, виявляти комунікабельність у різних соціальних групах;
  8. самостійно працювати над розвитком власного інтелекту, культури.

Науково-теоретична база досвіду: система викладання предмета ґрунтується на творчому використанні інтерактивного середовища та інформаційно – комунікативних технологій.

Стисла анотація досвіду: для мене як вчителя нові підходи до підготовки до уроку є дуже цікавими і мають низку переваг у порівнянні з традиційними уроками:

  1. Економне використання навчального часу;
  2. Розширення творчої діяльності завдяки можливості вибирати план уроку. Підбирати додатковий матеріал;
  3. Можливість коригувати навчальний процес;
  4. Можливість ефективно організувати контроль знань, вмінь, навичок учнів;
  5. Створення умов для індивідуального та диференційного підходу;
  6. Скорочення видів роботи, що втомлюють учнів.

Інформаційно – комунікативні технології дозволяють мені на уроках проводити більш якісно :

  • демонстрацію таблиць, схем, процесів, явищ
  • проведення практичних робіт
  • створення та показ презентацій
  • слайд – шоу
  • контроль знань
  • розробка ігор
  • підготовку до ЗНО, олімпіад
  • проектну діяльність
  • науково – дослідницьку робота тощо.

Результативність впровадження досвіду: Система роботи дозволяє інтенсифікувати процес навчання, вільно варіювати часом в межах даної теми. З’являється можливість для здійснення індивідуального підходу до дітей, диференційованої роботи, що дає можливість враховувати індивідуальні інтереси та здібності дітей; вчасно усувати прогалини у знаннях. 

Репрезентація досвіду: досвід було репрезентовано у  Запорізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 97 (виступ на педраді) та засіданні шкільного методичного об’єднання вчителів хімії, біології та основ здоров'я (під час проведення семінару «Впровадження інноваційних технологій на уроках»).

Посилання на матеріалhttp://umni4ka.ucoz.ua/blog

http://kotikzp1019.blogspot.com

http://school97.zp.ua/
Категорія: Хімія, біологія, екологія | Додав: kommun (21.01.2016)
Переглядів: 864 | Рейтинг: 1.0/76
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024