Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:41

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Початкова освіта

Вправи для формування орфографічної грамотності учнів 3 класу

Вправи  для  формування орфографічної  грамотності учнів 3 класу

Процак Світлана Георгіївна, вчитель початкових класів, перша кваліфікаційна категорія

Запорізька гімназія №8 Запорізької міської ради Запорізької області,

Директор Гвозденко Олексій Андрійович

Адреса: 69104, м. Запоріжжя, вул. Малиновського 14а,

Телефон: 7698026, 7698015. 

Електронна адреса: gymnasium8.zp@gmail.com                              

Сайт: http://school8.zp.ua

 

Провідна  педагогічна  ідея досвіду: Формування в учнів навичок грамотного письма є одним із найважливіших завдань початкової школи. Саме у початкових класах відбувається формування школяра, закладаються базові вміння і навички, у тому числі основи грамотності. Від того, наскільки успішно пройде цей процес, залежить, чи грамотно буде писати дитина.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Основне завдання даної роботи - допомогти вчителю більш раціонально побудувати роботу на уроці, опитати і оцінити більшу кількість учнів, більш докладно відпрацювати на практиці тему того чи іншого уроку, ту чи іншу орфограму.

Науково-теоретична база досвіду: Об'єктивна значущість орфографії визначила її місце у сучасній програмі для початкової школи. У початковому навчанні роботу над правописними навичками здійснюють на пропедевтичному рівні, зокрема - це  формування орфографічної пильності, уміння писати низку зазначених у програмі словникових слів та застосовувати окремі орфографічні правила, передбачені програмою.

Стисла анотація досвіду: В роботі представлена система вправ, що побудована за принципом від простого до більш складного. Кожний розділ включає невелику теоретичну частину - правило, відповідні приклади, які призначені для засвоєння і закріплення матеріалу, а також для перевірки знань раніш вивченого розділу. Завдання різноманітні і цікаві, включають тексти різних стилів і жанрів пізнавального та виховного спрямування. Виконання цих завдань сприяє розвитку у школярів логічного мисленя, творчих здібностей, спонукає до збагачення та активізації словникового запасу, до вдумливого читання, забезпечує практичне засвоєння учнями орфоепічних і орфографічних правил.

На своїх уроках я використовую їх, щоб легко і доступно пояснити дітям навчальний матеріал або організувати повторення та закріплення вивченого.

Результативність впровадження досвіду: полягає у підвищенні грамотності учнів, їх інтересу до вивчення мови, мовних явищ, посиленні активності дітей на уроках і підтверджується моніторинговими даними, наведеними у роботі.

Репрезентація  досвіду: Досвід було представлено на засіданні шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів.

Посилання на матеріал: https://drive.google.com/folderview?id=0B9PfijKNAWNEUFJOalBfZ090Ymc&usp=sharing

Категорія: Початкова освіта | Додав: kommun2 (25.01.2016)
Переглядів: 1707 | Рейтинг: 1.0/196
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020