Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 14:02

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Початкова освіта

Вплив інтеграції уроків на творчий розвиток дітей

Вплив інтеграції уроків на творчий розвиток дітей

Носик Ольга Олександрівна

вчитель початкових класів, спеціаліст

Запорізька загальноосвітня середня школа І-ІІІ ступенів № 94  Запорізької міської ради Запорізької області

Директор школи: Живиця Вікторія Олександрівна

Адреса школи: 69057,  м. Запоріжжя,  вул. Яценка 3-а,  т. (061)239-32-67

e-mail: schoolzp94@ukr.net

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Постійний пошук і використання ефективних моделей навчання, які полягають в тому, щоб створити діяльність, яка була б за природою ігровою, але включала в себе «ненав’язливо» навчальні дії і вправи, які сприятимуть  творчому розвитку учнів.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду                                                    

Ідея інтегрованого навчання актуальна, оскільки з її успішною методичною реалізацією передбачається досягнення мети якісної освіти.

Впровадження інтеграції в навчальний процес актуальна, тому що дає змогу:

Ущільнити знання таким чином, засвоєння якого вимагає менше часу, проте породжує еквівалентні загально навчальні  уміння; опанувати з учнями значний за обсягом навчальний матеріал, досягти цілісності знань; формувати творчу особистість учня, його здібності; дати можливість учням застосовувати набуті знання з різних навчальних предметів.

Науково-теоретична база досвіду

  1. Антонов Н. С.Інтеграційна функція навчання. – К.: Освіта, 1989. – 304
  2. Гончаренко С.У., Козловська І.М. Теоретичні основи дидактичної інтеграції //   Педагогіка і психологія. – 1997. – № 2. – С. 9-18.
  3. Гончаренко С., Кміт Я. Загальнотеоретичні аспекти інтеграції природничо-наукових і методичних знань учнів // Шлях освіти. – 1997. – № 1. – С. 18.
  4. Данилюк А.Я. Учебнийпредмет как интегрированная система // Педагогика. – 1997. – № 4. – С.24-28.
  5. Іванчук М.Г. Основи технології інтегрованого навчання в початковій школі: Навч.-метод. посібник. – Чернівці: Рута, 2001. – 97 с.

Стисла анотація досвіду

У даній роботі досліджується актуальність інтегрованого навчання як один із шляхів підвищення ефективності уроку. Практика  роботи показала плідність інтеграції, виявила перспективи подальшого розвитку та удосконалення такого підходу до навчання. Застосування інтеграційних форм навчання сприяє налагоджуванню взаєморозуміння і поліпшенню співпраці учителя та учнів у процесі навчання, дає можливість ширше використати потенційні можливості змісту навчального матеріалу та розвинути здібності учнів

Результативність впровадження досвіду:

Сприяння розвитку наукового стилю мислення учнів. Можливість широкого застосування учнями природничо-наукового методу пізнання. Формування комплексного підходу до навчальних предметів, єдиного, з точки зору природничих наук, погляду на ту або іншу проблему, що відображає об'єктивні зв'язки в навколишньому світі, формує у школярів систему інтегрованих знань. Підвищення якості знань учнів.

Репрезентативність:

План-конспект уроку «Я візьму той рушник»

План-конспект уроку «У зимовому лісі»

Посилання на матеріал: https://yadi.sk/i/KCaXsobWncynR 

Категорія: Початкова освіта | Додав: jenya2016 (23.01.2016)
Переглядів: 736 | Рейтинг: 1.0/26
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024