Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 16:00

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Початкова освіта

Використання методів проблемного навчання та формування основних груп компетентностей учнів в адаптивному освітньому просторі на уроках

Використання методів проблемного навчання та формування основних груп компетентностей учнів в адаптивному освітньому просторі на уроках природознавства в початковій школі

Лобода Надія Дмитрівна

вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "ОСНОВА" Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Любімова Алла Володимирівна

Адреса: 69005, м.Запоріжжя, вул.Якова Новицького,9

Телефони: (061)223-14-77, (061)234-01-04

E-mail: schoolosnova15@ukr.net      

Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Провідна педагогічна ідея досвіду полягає в будуванні своїх уроків на основі потреб кожного учня, максимального забезпечення проявів активності, самостійності, розвитку ситуації успіху, творчості молодшого школяра шляхом впровадження методів проблемного навчання.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: Створення  умов для розвитку творчої особистості дитини, сприяння позитивної мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потреби в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні, забезпечення особистісно-орієнтованої моделі навчання.

 Науково-теоретична база досвіду: Досвід ґрунтується на творчому використанні публікацій науковців і педагогів-практиків (Я.А. Коменський, І.Г. Песталоцці, К.Д. Ушинський, М.А. Данилов, М.І. Махмутов).

Стисла анотація досвіду: Тема досвіду має достатнє наукове підґрунтя, актуальна, робота створена з урахуванням сучасних підходів у здійсненні освітнього процесу, в якому одне з провідних місць належить виробленню стійкої позитивної мотивації до навчання, формуванню творчої особистості, самостійної, самодостатньої, здатної до саморозвитку й самовдосконалення, добре адаптованою до реалій соціуму.

На своїх уроках я впроваджую завдання, вправи, ігри за сучасними педагогічними технологіями, які дозволяють на компетентнісному рівні послідовно, цікаво й ефективно будувати роботу на уроках природознавства з використанням методів проблемного навчання, спрямованих на формування основних груп компетентностей учнів. Створювати адаптивний освітній простір в умовах загальноосвітньої школи. Забезпечуючи сталу якість навчання, виконання Державного стандарту в галузі природничої освіти (її основ) в початковій ланці.

Матеріали досвіду дозволяють послідовно і системно розв'язувати питання з навчання початкам природничих наук (дисциплін), формування основних груп загальних та спеціальних компетентностей з урахуванням індивідуальних особливостей учнів як особистостей, що перебувають у постійному розвитку. Дидактично продумане застосування системи проблемних розвивальних питань, завдань, вправ дозволяє послідовно й успішно розв'язувати навчальні задачі в рамках традиційної урочної системи у роботі з учнями в адаптивному полі звичайної загальноосвітньої школи, розвивати мислення та уяву учнів молодших класів, підтримувати стійкий мотиваційний інтерес до здобуття знань, розвивати самостійність і творчість школярів, організовувати ефективну пізнавальну діяльність в рамках уроку та в позаурочний час.

Результативність впровадження досвіду: система роботи з означеної теми суттєво впливає на результати навчання учнів, дозволяє досягти навчальних результатів достатнього і високого рівнів, забезпечує подальше успішне навчання дітей у середній ланці, виявляє й розкриває на компетентнісному рівні в адаптивному режимі нахили та здібності школярів.

 Репрезентація досвіду: районне методичне об'єднання вчителів початкових класів, березень, 2014

 Тегі: проблемне навчання, методи досліджень, інтерактивні вправи та технології, компетентнісна освіта, розвиток особистості, творчість учнів, фенологічні спостереження, адаптивний простір, мислення, пошукова діяльність.

Посилання на матеріал http://abetka29.jimdo.com/шмо-початкових-класів/методична-робота-вчителів/

Категорія: Початкова освіта | Додав: jenya2016 (24.01.2016)
Переглядів: 1240 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 1.0/153
Всього коментарів: 3
3 yasan  

Дякую за цікавий досвід! Вчитель повинен дарувати учням цінні та практичні знанння!!!

2 klishevskayayana  
Дякуємо за цікавий досвід. Буду впрваджувати ваші розробки у своїй діяльності.

1 tanmatv  
Цікава робота. Бажаю автору творчих успіхів!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024