Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 20:19

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Початкова освіта

Використання інтерактивних методів навчання на уроках в початковій школі, спрямованих на розкриття потенційних можливостей учнів
Використання інтерактивних методів навчання на уроках в початковій школі, спрямованих на розкриття потенційних можливостей та здібностей учнів

Шарієва Оксана Валеріївна,
вчитель початкових класів, спеціаліст І категорії

Запорізький навчально-виховний комплекс № 68 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Рябенко Лариса Іванівна
Адреса: 69014, м. Запоріжжя, вул. Харчова, 35
Телефон: (0612) 68-79-68, факс (0612) 68-81-07
E-mail: znvk68@i.ua
Адреса сайту: http://znvk68.ucoz.ua 

Провідна педагогічна ідея досвіду: 
      Інтерактивні методи навчання забезпечують перехід від традиційних освітніх технологій до нового типу навчання, спрямовані на формування в учнів певної системи інтелектуальних і практичних умінь, духовного світу особистості, розкриття потенційних можливостей та здібностей учнів.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: 
      Запровадження нових педагогічних технологій, які спираються на досягнення психолого–педагогічної науки, яка потребує, щоб методи навчання забезпечували оволодіння школярами змісту освіти, спрямованих на всебічний розвиток дитини.
Науково-теоретична база досвіду:
      Практичний досвід базується на дослідженнях сучасних вчених М. Бутз, О.Пометун і Л. Пироженко працюють над класифікацією інтерактивних методів навчання. Воронцов В.В., Пєхота О.М., розглядають інтерактивні технології в системі особистісно – зорієнтованої освіти,Стребна О.В., Соценко А.О. використовують інтерактивні методи навчання під час нетрадиційного уроку в школі.
      
Стисла анотація досвіду: 
      Орієнтація на діалогове навчання, в ході якого здійснюється  взаємодія вчителя і учня. Це  співнавчання, де і учень, і вчитель є рівноправними суб’єктами навчання. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор і спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації, ефективно сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії.

Результативність впровадження досвіду: 
      Практичне значення одержаних результатів полягає в розробці та впровадженні інтерактивних методів навчання, які впливають на ефективний розвиток продуктивної творчості учнів на уроках початковій школі. Методичні підходи та рекомендації вчителя можуть бути використані з метою створення психолого-педагогічних умов та впровадження інтерактивних технології під час проведення уроків початкової ланки. Здобутки досвіду роботи рекомендовано для вчителів початкових класів.

Репрезентація досвіду:   
      досвід було презентовано на педагогічній раді закладу, на засіданні методичної ради та на засіданні шкільного МО: «Інтерактивні методи  навчання на уроках в початковій школі»

Посилання на матеріал:

http://znvk68.ucoz.ua/index/dosvid_vchitelja_pochatkovikh_klasiv_sharievoji_oksani_valerijivni/0-70# 

Категорія: Початкова освіта | Додав: shevchenko (19.01.2016)
Переглядів: 1357 | Коментарі: 1 | Теги: Шевченківський район | Рейтинг: 1.0/130
Всього коментарів: 1
1 shado  
Фундаментальний аналіз педагогічних інновацій та їх подальше розвинення та вдосконалення.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024