Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 21:02

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Початкова освіта

Використання дослідницької діяльності як метод формування екологічної культури школярів

Використання дослідницької діяльності як метод формування екологічної культури школярів

Плаксина Зінаїда Василівна,

вчитель початкових класів, вища категорія

Запорізька загальноосвітня школа I – III ступенів № 14 Запорізької міської ради Запорізької області, 
вул. Калініна, 90, м. Запоріжжя, 65040
 тел.(061)769-80-28, (061)769-80-30 
 
Директор школи: Чумак Тарас Олександрович

Провідна педагогічна ідея досвіду – Формувати  пізнавальний потенціал екологічних знань учнів для подальшої бази  вивчення природничо – математичного циклу,виховувати особистість,яка усвідомлює місце людини в довкіллі,через ознайомлення з рослинним і тваринним світом,вивчення та дослідження куточків рідного краю. Стимулювати учнів до постійного поповнення знань про навколишнє середовище,створення умов для розвитку творчого мислення,розвитку досліджувальних умінь,навичок,.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду – Актуальність екологічної свідомості школярів початкових класів розглядається у чинних програмах навчання і виховання школярів, визначається Державним стандартом. Основна мета – сприяти формуванню природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про живу і неживу природу, основ екологічних знань,опанування способами навчально-пізнавальної і  природоохоронної  діяльності. Цьому мають сприяти нові технології навчання.                        

Науково – теоретична база досвіду – Досвід грунтується на творчому використанні передових освітніх технологій, які розробляються і реалізуються кращими науковими колективами України, та публікації педагогів практиків,які друкуються у фахових журналах, рекомендованих методичних розробках.

Стисла анотація досвіду – На своїх уроках я впроваджую нові  освітні технології особистісно - орієнтованого навчання спрямовані на екологічну підготовку школярів,їх цілісний і гармонійний розвиток. Я застосовую уроки спілкування з природою, подорожі природничого змісту, проектні технології,   використовую дослідницьку діяльність, ігрові  форми,різні види  практично-природоохоронної діяльності. Особливу увагу приділяю використанню краєзнавчого матеріалу,наповненню екологічного виховання молодших школярів національним змістом. Для розвитку природопізнавальних інтересів використовую такі методичні прийоми: різноманітні спостереження, екскурсії, конкурси, вікторини, екологічні свята. За умови використання різноманітних завдань формування екологічної культури учнів буде більш раціональним і продуктивним.

Результативність впровадження досвіду – Високий рівень сформованості екологічної культури:   системне знання екологічних проблем, недопустимість порушення правил  поведінки в навколишньому середовищі,здоровий спосіб життя,участь в екологічній діяльності.

Репрезентація досвіду – Виступ на засіданні методичного об єднання вчителів початкових класів,виступ на педагогічній раді, використання матеріалів досвіду на уроках учителями школи, публікації в журналі. 

Посилання на матеріал http\\:metodichka14.blogspot.com

 

Категорія: Початкова освіта | Додав: kommun (21.01.2016)
Переглядів: 618 | Рейтинг: 1.0/28
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024