Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 03:31

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Початкова освіта

Розвиток основних характеристик уваги та навчальної діяльності у молодших школярів

Розвиток основних характеристик уваги та навчальної діяльності у молодших школярів 

Ломунова Ірина Юріївна

вчитель початкових класів,вища категорія, старший вчитель

Запорізька загальноосвітня середня школа І-ІІІ ступенів № 94  Запорізької міської ради Запорізької області

Директор школи: Живиця Вікторія Олександрівна

Адреса школи: 69057,  м. Запоріжжя,  вул. Яценка 3-а,  т. (061)239-32-67

e-mail: schoolzp94@ukr.net

 

Провідна педагогічна ідея досвіду  полягає в тому, щоб створити діяльність, яка була б за природою ігровою, але включала в себе органічно й «ненав'язливо» власне навчальні дії і вправи. В результаті такої праці легко і гармонійно розвивається особистість дитини, уміння і навички. Оскільки це загально особистісні структури – вони розповсюджуються на навчальну і виховну діяльність , майбутнє життя.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду 

Досвід  спрямований на розвиток здібностей дитини, створення умов для формування і розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності. Запропонована методична система містить концептуальну базу креативних вправ і завдань, яку можна реалізувати в будь-якому класі початкової школи. Ідея актуальна, оскільки з її успішною методичною реалізацією передбачається досягнення мети якісної освіти, тобто освіти, спроможної забезпечити кожній людині самостійно досягти тієї чи іншої життєвої цілі, творчо самостверджуватися в різних соціальних сферах.

 Науково-теоретична база досвіду                           

  1. Барташнікова І.А., Барташніков О.О.Вчись граючись .- Харків: Фоліо,1997.
  2. Волкова Т.Н.Творчі ігри,завдання і тести для розвитку пам'яті та уваги. – Донецьк ТОВ ВКФ «БАО»,2006.
  3. Потапова Т. Ігри-криптограми.//Палітра педагога.-2002.-№3.-с.20-21
  4. Скуба Н.В.Тести,ігри,творчі завдання для розвитку уваги та пам'яті.//Початкове навчання та виховання.-2008.-№14- с.21-24
  5. Яновский М.Г.Внимание как критерий оценки состояния сознания.//Вопросы психологи.-2008.-№6.-с.91-97

     Стисла анотація досвіду

Посібник містить добірку інтелектуальних ігор для тренування уваги та розвитку  навичок навчальної діяльності у молодших школярів. Його запропоновано використовувати для вчителів початкових класів, шкільних психологів,батьків та дітей.

Результативність впровадження досвіду

Постійна, систематична робота з розвитку основних характеристик уваги та навчальної діяльності у молодших школярів дає гарні результати у навчанні ; сприяє розвитку наукового стилю мислення учнів; є фундаментом зацікавленості учнів  предметами науково-природничого циклу; підвищує якість знань учнів; надає можливість широкого застосування способів і прийомів , набутих учнями , у житті.

Репрезентативність

Відкриті уроки, практикуми, виступи на семінарах, робота у творчих    групах,  участь у педагогічних виставках та конкурсі «Урок року» у 2014-2015 н. р..

Посилання на матеріал: https://yadi.sk/i/ZmCbZGgPnd2tU  

 
Категорія: Початкова освіта | Додав: jenya2016 (23.01.2016)
Переглядів: 783 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/55
Всього коментарів: 1
1 akinak-65  
Идея хорошая. Но: 1- мой , следовательно в РФ, 2- как я понимаю, у нынешней власти другой взгляд на воспитание детей, следовательно ваши предложения не входят в интересы оккупационной власти.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024