Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 08:55

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Початкова освіта

Розвиток мовленнєвої діяльності молодших школярів з російськомовного середовища в україномовних школах

Розвиток мовленнєвої діяльності молодших школярів з російськомовного середовища в україномовних школах

Руденко Наталя Григорівна 

вчитель початкових класів, І категорія 

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "ОСНОВА" Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Любімова Алла Володимирівна

Адреса: 69005, м.Запоріжжя, вул.Якова Новицького,9

Телефони: (061)223-14-77, (061)234-01-04

E-mail: schoolosnova15@ukr.net      

Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Рідна мова є формою вияву національної та особистісної самосвідомості, засобом самопізнання, самовираження і саморозвитку людини . У зв’язку з цим нагальна необхідність піднесення рівня грамотності усного і писемного мовлення громадян України як державотворчого фактора потребує докладання чимало зусиль і уваги передусім в галузі мовної освіти початкової та середньої школи.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: До наших шкіл приходять діти з російськомовного середовища.  Особливо проблема  розвитку мовленнєвої діяльності молодших школярів постає в регіонах, де спілкування відбувається російською мовою. Діти, що починають навчання в україномовних школах, відчувають деякі труднощі, які вчитель початкових класів повинен їм допомогти здолати. Успіх у подоланні мовних проблем залежить від професійності наставника.

Науково-теоретична база досвіду: Розвиток сучасної методики розвитку  мовлення неможливий на сьогодні без поєднання з останніми науковими даними психолінгвістики, без опори на дослідження відомих вчених, методистів. У працях методистів Д. І. Тихомирова, М. А. Корфа, В. П. Вахтєрова, Т. Лубнець, Б. Грінченка, П. Чепіка висловлюється стурбованість розвитком мовлення в Україні.  

Стисла анотація досвіду

Для досягнення успіхів у розвитку усного та писемного мовлення молодших школярів, я

розширюю і поглиблюю знання учнів про слова-назви, слова-ознаки, слова-дії викликаю інтерес до роботи над словом, почуття гордості за рідну мову;

поступово ввожу  дітей у світ краси мови;

формую ініціативу і самостійність, здатність оперувати словом у мовленнєвій діяльності;

розвиваю дитячу уяву, фантазію;

формую навички точного вживання слів у спілкуванні з ровесниками;

удосконалюю вміння переносити знання, здобуті на уроці, в нові умови;

застосовую на уроці знання, набуті дітьми самостійно .

Результативність впровадження досвіду: 

Працюючи послідовно і системно над даною проблемою, можна досягти високих результатів в розвитку мовленнєвої діяльності школяра.

За результатами ДПА в 4 класі 80% учнів показують достатньо-високий рівень при виконанні творчого завдання.

Репрезентація досвіду

  1. Рівень навчального закладу:

Тегі : розвиток мовлення, зміна мовленнєвих звичок, оволодіння рідною мовою, мовленнєва діяльність школяра,система вправ для розвитку мовлення, діти з російськомовного середовища в україномовній школі.

Посилання на матеріал: https://cloud.mail.ru/public/Gpfq/ZG7HsSWtc/%D0%90%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%83.doc

 
Категорія: Початкова освіта | Додав: jenya2016 (24.01.2016)
Переглядів: 908 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 1.0/37
Всього коментарів: 3
3 tanyoxa86  
Цікаво. Дякую.

2 isiduck  
Чудовий вчитель!Цікавий досвід!Розвиток мовлєннєвої діяльності учнів - актуальна тема сьогодення!!Досвід заслуговує УВАГИ!!

1 mvaskina  
Дуже цікава робота. hands Дякую! Бажаю перемоги! flower

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024