Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 17:32

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Початкова освіта

Компетентнісний підхід до перевірки мовних та мовленнєвих знань в учнів початкової школи

Тема. Компетентнісний  підхід до перевірки мовних та мовленнєвих знань в  учнів початкової школи.

Автор: Рудакова-Шатайлова Оксана Миколаївна вчитель початкових класів, спеціаліст ІІ категорії, старший вчитель

Контактна інформація про навчальний заклад:

Запорізький навчально - виховний комплекс «Барвінок»

Запорізької міської ради Запорізької області,

Директор: Лисенко Альбіна Борисівна

69009, м. Запоріжжя, вул. Історична, 67А

тел.: (061) 236-56-20

e-mail: barvinok94@mail.ru

Провідна педагогічна ідея досвіду

 Дана робота присвячена одній із актуальних проблем методики викладання української мови у початковій школі загальноосвітніх навчальних закладів, а саме розвитку мовленнєвих умінь як засобу формування комунікативної компетенції в учнів початкової школи в процесі вивчення української мови.

Обгрунтування  актуальності та перспективності досвіду полягає в тому, що в методиці викладання української мови все ще не достатньо  висвітлено питання навчання та розвиток мовленнєвої діяльності на початковому етапі та існує реальна потреба у розробці видів роботи над розвитком мовлення в загальноосвітніх навчальних закладів.

Науково - теоретична база досвіду

 Об’єктом даного дослідження є процес  визначення та встановлення шляхів навчання усіх видів мовленнєвої діяльності (письма, читання, говоріння та аудіювання) учнів початкової школи

Стисла анотація досвіду

Предметом  моєї роботи є компетентнісний   підхід до перевірки мовних та мовленнєвих знань в  учнів початкової школи в процесі вивчення української мови  навчання та формування у учнів початкової школи комунікативної компетенції у таких видах мовленнєвої діяльності як: читання, письмо, аудіювання та говоріння

Результативність впровадження досвіду

 Елементи свого досвіду я впроваджую на різних етапах  уроку української мови та читання так, як цілі сучасного курсу української мови максимально наближені до життєвих потреб учнів, відображають їхні життєві орієнтири, спрямовують курс на інтенсивний мовленнєвомислительний, інтелектуальний і духовний розвиток школярів. При цьому розвиток мовленнєвої діяльності учня розглядається як показник його особистісного зростання.

Репрезентація досвіду. Я презентувала свої виступи на шкільних методичних об*єднаннях, педагогічних радах.

Теги: Заводський, компетентнісний підхід, мовні та мовленнєві знання, мовленнєва діяльність, інтелектуальний і духовний розвиток, письмо, читання, говоріння, аудіювання.

Посилання: http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_99.html

Категорія: Початкова освіта | Додав: s0soldatenko (19.01.2016)
Переглядів: 868 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/63
Всього коментарів: 1
1 barannikova54lja  
Дякую за цікавий матеріал.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024