Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
дидактичне наповнення [53]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 18:04

Головна » Статті » 2015 КО: : дидактичне наповнення » дидактичне наповнення

Комплекси вправ та самостійних робіт з теми «Комп’ютерна графіка» для дітей дошкільного віку, початкової та основної школи

«Комплекси  вправ та самостійних робіт з теми «Комп’ютерна графіка» для дітей дошкільного віку, початкової та основної школи»

Беловінцева Марія Ігорівна 

Фото_БеловинцеваМісце роботи: Запорізький загальноосвітній навчально-виховний комплекс№108  Запорізької міської ради Запорізької області

Адреса: вул. П. Дорошенка 1, м. Запоріжжя, 69124

Тел. (061) 278-74-53

е-mail: zznvk108@ukr.net

Адреса cайту: https://sites.google.com/site/zznvk108/

Посада   вчитель інформатики

Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії»

Педагогічне звання «Старший учитель»

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:

Використання вправ з комп’ютерної графіки на уроках інформатики у дошкільному навчальному закладі та у початковій і основній школі для вирішення пізнавальних, навчальних та розвивальних завдань, що постають перед педагогами під час вивчення предмету, та для загального розвитку дитини.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Тема «Комп’ютерна графіка» присутня у програмі вивчення інформатики у кожній віковій ланці.

Графічне сприйняття інформатики наочне, інтуїтивно зрозуміле, задіює емоційну сферу учня, що сприяє кращому сприйняттю та засвоєнню інформації. Це дає можливість більш ефективно реалізувати такі завдання вчителя :

  • створення комфортного середовища для навчання та сприйняття інформації;
  • орієнтація на практичну діяльність;
  • індивідуалізація навчання;
  • створення ситуації успіху;
  • формування на цій основі стійкого пізнавального інтересу до предмету;
  • розвиток моторики руки у вихованців дошкільного відділення;
  • розвиток системного сприйняття інформації;
  • ненав’язливе формування навички алгоритмічного та проектного мислення;
  • сприяння розвитку творчого потенціалу учня.

Науково-теоретична база досвіду

Досвід базується на концептуальних засадах  Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція 2012), меті та завданнях інформаційно-технологічного компонента освітньої галузі «Технології», визначених у Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти.

Досвід відповідає освітнім програмам для дошкільних начальних закладів «Дитина в дошкільні роки, наук. кер. проф. Крутій К. Л., 2004р.» та «Дитина в дошкільні роки. Комплексна освітня програма. (наук. керівник Крутій К. Л.), 2011р.», програмі допрофільної підготовки «ІНФОРМАТИКА Навчальна програма для 9 класів загальноосвітніх навчальних закладі, І.О.Завадський, Ю.О.Дорошенко, Ж.В.Потапова»

Стисла анотація досвіду:

Я пропоную авторський комплекс вправ, завдань та самостійних робіт, розроблений мною  для дітей дошкільного, молодшого та середнього шкільного віку.

Використати їх можуть 

  • учитель на уроках інформатики,
  • на додаткових позаурочних заняттях,
  • батьки дома для занять з дітьми дошкільного віку,
  • самі учні початкової та основної школи для самостійних занять

Дидактичні матеріали систематизовано у 2 вікові групи «Дитячий садок_Початкова школа» та «Середня ланка» для основної школи. В середині цих груп є систематизація по темах, у темах показані приклади-завдання для кожного уроку. У прикладах-завданнях є інструкції, як виконувати завдання, на що звернути увагу, наведені алгоритми проектування малюнків. Є папки з прикладами учнівських робіт.

Результативність впровадження досвіду:

Всі завдання були апробовані на заняттях у групах дошкільного відділення, початкової школи та у  8, 9 класах, довели свою зручність та ефективність.

Вони пробуджують інтерес учнів, виховують зацікавлене ставлення до результатів власної діяльності, спонукають до творчої активності, що відповідає концепції компетентнісної освіти.

Репрезентація досвіду:

Елементи досвіду було презентовано на засіданнях методичної шкільної ради, на практико-орієнтованому міському семінарі: «Особливості практичного впровадження компетентнісного підходу в процесі викладання інформатики в умовах переходу до профільної освіти».

У повному систематизованому вигляді комплекс завдань вперше пропонується до загальної уваги освітян міста. Користуйтесь! Бажаю успіхів. Будуть питання, пишіть на e-mail: in_ka06@list.ru   тема: «питання комп. Графіка».

 



Джерело: https://drive.google.com/folderview?id=0Bzaww6PeByxBZjRxeThPRWVmSlE&usp=sharing
Категорія: дидактичне наповнення | Додав: piskun528 (27.01.2016) | Автор: Беловінцева Марія Ігорівна E W
Переглядів: 666 | Теги: початкова школа, комплекс вправ, комп'ютерна графіка | Рейтинг: 1.0/21
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020