Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
дидактичне наповнення [53]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.09.2020, 18:19

Головна » Статті » 2015 КО: : дидактичне наповнення » дидактичне наповнення

Формування комунікативної компетенції в учнів засобами інтерактивних технологій на уроках англійської мови

 

 

Формування комунікативної компетенції в учнів засобами інтерактивних технологій на уроках англійської мови

 

Майтала Світлана Валеріївна,
вчитель англ
ійської мови, спеціаліст

Запорізька загальноосвітня середня школа № 104
Вул. Кремлівська 65-в
тел.: 239-17-58

 

 


Провідна педагогічна ідея досвіду
Даний досвід моєї роботи висвітлює актуальне питання вивчення англійської мови учнями шляхом  формування у них комунікативної компетенції засобами інтерактивних технологій.


Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду
Відповідно до указу президента України № 641/2015 «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні» необхідно сприяти  реалізації вивчення англійської мови у школах, створювати реальні проблемні ситуації, які би  спонукали  учнів до вирішення питань,що би і сприяло розвитку комунікативної компетенції як   основної компетентності на уроках іноземної мови.
 Тому головною метою навчання іноземної мови є розвиток в учнів  здатності використовувати іноземну мову як інструмент спілкування між людьми, тобто розвиток комунікативних навичок, які реалізуються  через застосування інтерактивних технологій.


Науково-теоретична база досвіду
Даною проблемою займалися такі видатні вчені як Леонтьєв О.О., Зимня І.О., Пас сов Ю.І., Шатілов С.Ф, Рогова Г.В. та інші.
Вченими-методистами (Пассов Ю.І., Скалкін В.Л., Шубін Е.П. та ін.) визначені численні типові комунікативні ситуації, які, за критерієм схожості, об’єднуються у великі групи, утворюючі так звану сферу спілкування.


Стисла анотація досвіду
Я вибрала для вивчення дану проблемну тему, бо вважаю за необхідне покращувати стан викладання англійської мови у школі шляхом впровадження інтерактивних технологій,  особливо проводячи нестандартні уроки, які сприяють розвитку критичного та аналітичного мислення в учнів, комунікабельності, тобто комунікативній компетенції. 
А також вперше провела урок-конференцію у 9-му класі з теми «Глобальні проблеми», що підтвердило  мої передбачувані результати. Учні майже вели конференцію самостійно та показали на скільки вони можуть комфортно себе відчути у зовсім новій формі проведення уроку, хоча деякі дуже хвилювалися.


Результативність впровадження досвіду
 Я дійшла висновку, що принцип комунікативності є провідним методичним принципом, який сприяє успішному досягненню головної мети навчання іноземної мови в середніх навчальних закладах – навчити учнів здійснювати іншомовне мовленнєве спілкування в межах засвоєного навчального матеріалу.
Мною досліджувалися наступні питання:
1.Етапи формування комунікативної компетентності учнів та її реалізація на уроках з англійської мови.
На основі отриманих результатів я дійшла висновку, що покращенню вивчення та володіння англійської мови сприяють інтерактивні методи, такі як дискусія, дебати, «мікрофон», а також проведення уроків:  ток - шоу, уроку-конференції, вікторини, квесту.


Репрезентація досвіду
 Дана тема вивчається вчителями й інших міст, тому вона вважається актуальною та, дійсно, реалізація поставлених цілей теми сприяє покращенню засвоєння учнями англійської мови та її використання як засобу спілкування у різних ситуаціях, що і висвітлюється  на моєму уроці у 9-му класі: урок-конференція, де широко використовуються інтерактивні технології такі як дискусія та квест.

Посилання на матеріали: znz104.at.ua

Категорія: дидактичне наповнення | Додав: LeninRMO (12.01.2016)
Переглядів: 1857 | Рейтинг: 1.0/16
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020