Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [50]
Позашкілля [21]
Психологічний супровід [27]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 08:49

Головна » Статті » Виховання і розвиток » Психологічний супровід

Організація психологічного супроводу на етапі переходу учнів з початкової школи до 5 класу
Організація психологічного супроводу на етапі переходу учнів з початкової школи до 5 класу

Яланська Світлана Юріївна, практичний психолог-методист, спеціаліст вищої категорії.

Гімназія №25 гуманітарного профілю Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Колесник Олег Федорович

Адреса школи: 
вул. Патріотична, буд. 76;

тел.: (061) 220-96-43; e-mail:  zp25gimn@mail.ru.







Провідна ідея досвіду:

Перехідний період з початкової школи до основної позначається на всіх учасниках освітнього процесу: учнях, педагогах, батьках, адміністрації школи, фахівцях психолого-педагогічної служби. Необхідно створити такі умови, щоб пом’якшити пов’язані з ним негативні чинники. Перш за все –     координація дій усього колективу, ефективна організація навчально-виховного процесу, психолого-педагогічного та медико-соціального супроводу учнів. Дитина повинна відчувати себе «автором» свого життя, у неї необхідно сформувати здатність розвиватися у шкільному середовищі, реалізувати свої здібності та потреби, не вступаючи з ним (соціальним середовищем) у протиріччя. Інакше кажучи, школа та дитина взаємно адаптуються один до одного.  
Актуальність і перспективність досвіду визначається необхідністю гуманізації освітнього процесу, втіленням здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховний процес. Адаптована людина – це суб’єкт життєдіяльності та свого подальшого розвитку, яка здатна використовувати запропоновану їй соціальну ситуацію для вирішення завдань сьогодення та формування передумов подальшого саморозвитку.

Теоретичною базою досвіду
є наукові праці  та методичні матеріали М.Р.Битянової, Р.В.Овчарової, Л.П.Пономаренко, О.В.Хухлаєвої.  

Стисла анотація досвіду

За інноваційним потенціалом досвід є комбінаторним.

Результативність впровадження досвіду

  • Сприятливий перебіг адаптаційного процесу.
  • Раціональна організація навчального процесу з урахуванням індивідуальних вікових та типологічних особливостей кожної дитини.
  • Створення психологічного комфорту під час перебування дітей у школі, передумов для кращого входження дитини у повноцінну навчальну діяльність.
  • Підвищення психологічної культури всіх учасників освітнього процесу.
Репрезентація досвіду:
Виступ на засіданні МО вчителів початкових класів гімназії «Психологічні аспекти готовності дитини до навчання у середній ланці».
Виступ на батьківських зборах «Ваша дитина – випускник».
Проведення практико-орієнтованого семінару «Наступність у роботі вчителів 4 та 5 класів».
Консультація для вчителів гімназії «Вікові особливості учнів 5-х класів».
Публікація у фахових виданнях (газета «Психолог»).

Категорія: Психологічний супровід | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 902 | Теги: «пишемо листа першій вчительці», наступність, «корабель долі у Життєвому морі», Адаптація, вікові особливості учнів 5-х класів, Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.8/37
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024