Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 08:47

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Фізичне виховання та основи здоров'я

Шляхи модернізації самостійної діяльності учнів на уроках фізичної культури на основі акмеологічного підходу до освіти
Шляхи модернізації самостійної діяльності учнів на уроках фізичної культури на основі акмеологічного підходу до освіти

Кліщевська Яна Володимирівна, вчитель фізичної культури, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.

Запорізький навчально-виховний комплекс з відділенням для реабілітації дітей хворих на цукровий діабет Запорізької міської ради Запорізької області.

Директор: Любімова Алла Володимирівна.

Адреса: І корпус - 69000, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9;
ІІ корпус – 69035, м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 29.

Телефони: (061)233-14-77, (061)233-25-24, (061)234-01-04
Факс: (061)233-14-77; E-mail: osnovazp@mail.ru
Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/


Провідна педагогічна ідея досвіду:
Акмеологічні прийоми, акметехнології пропонують практичне рішення питання особистісного успіху. Застосування акмеологічного підходу до організації освітньої діяльності з фізичної культури дозволяє модернізувати самостійну діяльність учнів та ефективно вирішує проблеми фізичного розвитку дитини. За таким вирішенням проблеми навчальна діяльність у кінцевому підсумку повинна не просто дати дитині суму знань, умінь та навичок, а сформувати її компетентність, яка базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Теоретичною основою дослідження є наукові праці, що розкривають основи акмеології, яка вивчає закономірності досягнення максимальної досконалості у всіх видах індивідуальної діяльності (Прохорова М.В.). У акмеології і педагогіки є великий ряд точок зіткнень і в розв’язуванні проблеми відносної до забезпечення за оптимальним типом розвитку дитини, коли вона проходе вікову ступінь. Для досягнення цієї проблеми в процесі фізичного виховання розв’язується комплекс освітніх, виховних, оздоровчих задач. Матеріалом для цього дослідження сприяли теоретичні роботи таких вчених – акмеологів, як А.А. Деркач, В.Г. Зазикін, Н.В. Кузьміна, В.Н. Максимова.

Стисла анотація досвіду:
Новизна педагогічного досвіду полягає в обранні та застосуванні педагогічної моделі використання фракталів спортивних модулей та органічного поєднання їх із комплексами фізичних вправ для досягнення ефективних результатів у створенні фізичного особистісного АКМЕ учнів.
Вчителем визначено  етапи дослідження проблеми досвіду, сучасні вимоги до уроку фізичної культури, підходу до учнів,  модернізовано систему організації модулей з фізичної культури з урахуванням принципів акмеологічної освіти. Вчителем розроблено орієнтовні комплекси загальнорозвивальних вправ для самостійних занять, вправи для розвитку рухових якостей, складено схеми-фрактали з основних модулей, розроблено дидактичну модель навчального процесу акмеологічної школи, проведено дослідження здоров’язбережувальної компетенції учнів, наведено статистику функціональних порушень і хронічних захворювань.

Результативність впровадження досвіду:
Використання розроблених матеріалів впроваджуються у процес фізичної культури на уроках та позаурочний час в освітній системі НВК «ОСНОВА» та може бути використаний в роботі загальноосвітніх закладів та спортивних секціях. Тема педагогічного досвіду охоплює ряд аспектів методики викладання фізичної культури та має перспективи подальшого розвитку.

Репрезентація досвіду:

  • Обласний семінар з теми «Шляхи модернізації самостійної діяльності учнів на уроках фізичної культури на основі акмеологічного підходу до освіти» (жовтень 2010 року) на матеріалах досвіду роботи вчителя в ЗНВК «ОСНОВА»
  • Педагогічна рада з теми «Проблеми акмеології в сучасній освіті». Тема виступу «Проблема акмеологічного підходу як умова підвищення якості освіти» (січень 2011 року)
  • «Вчитель року 2012» (1 місце в районному,5 місце в обласному етапі).
  • Обласна виставка «ОСВІТА ЗАПОРІЗЬКОГО КРАЮ» в номінації «Інноватика в принципах і механізмах функціонування освітнього закладу» (2012р).

Презентацію досвіду розміщено на шкільному блозі «Міська педагогічна виставка – 2014» http://mpedvistavka2014.blogspot.com/2014/01/blog-post_1970.html

Категорія: Фізичне виховання та основи здоров'я | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 1204 | Коментарі: 2 | Теги: модернізація фізичної культури, Самостійна діяльність, фізична культура і акмеологія, Орджонікідзевський, акмеологія і освіта | Рейтинг: 2.6/45
Всього коментарів: 2
2 Анжела  
Интересная работа! Есть чему поучиться! Спасибо!

1 Елена Аксёнова  
Лише так! Ні кроку назад. Ви на вірному шляху!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024