Провідна педагогічна ідея досвіду: Акмеологічні прийоми, акметехнології пропонують практичне рішення питання особистісного успіху. Застосування акмеологічного підходу до організації освітньої діяльності з фізичної культури дозволяє модернізувати самостійну діяльність учнів та ефективно вирішує проблеми фізичного розвитку дитини. За таким вирішенням проблеми навчальна діяльність у кінцевому підсумку повинна не просто дати дитині суму знань, умінь та навичок, а сформувати її компетентність, яка базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню.
Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: Теоретичною основою дослідження є наукові праці, що розкривають основи акмеології, яка вивчає закономірності досягнення максимальної досконалості у всіх видах індивідуальної діяльності (Прохорова М.В.). У акмеології і педагогіки є великий ряд точок зіткнень і в розв’язуванні проблеми відносної до забезпечення за оптимальним типом розвитку дитини, коли вона проходе вікову ступінь. Для досягнення цієї проблеми в процесі фізичного виховання розв’язується комплекс освітніх, виховних, оздоровчих задач. Матеріалом для цього дослідження сприяли теоретичні роботи таких вчених – акмеологів, як А.А. Деркач, В.Г. Зазикін, Н.В. Кузьміна, В.Н. Максимова.
Стисла анотація досвіду: Новизна педагогічного досвіду полягає в обранні та застосуванні педагогічної моделі використання фракталів спортивних модулей та органічного поєднання їх із комплексами фізичних вправ для досягнення ефективних результатів у створенні фізичного особистісного АКМЕ учнів. Вчителем визначено етапи дослідження проблеми досвіду, сучасні вимоги до уроку фізичної культури, підходу до учнів, модернізовано систему організації модулей з фізичної культури з урахуванням принципів акмеологічної освіти. Вчителем розроблено орієнтовні комплекси загальнорозвивальних вправ для самостійних занять, вправи для розвитку рухових якостей, складено схеми-фрактали з основних модулей, розроблено дидактичну модель навчального процесу акмеологічної школи, проведено дослідження здоров’язбережувальної компетенції учнів, наведено статистику функціональних порушень і хронічних захворювань.
Результативність впровадження досвіду: Використання розроблених матеріалів впроваджуються у процес фізичної культури на уроках та позаурочний час в освітній системі НВК «ОСНОВА» та може бути використаний в роботі загальноосвітніх закладів та спортивних секціях. Тема педагогічного досвіду охоплює ряд аспектів методики викладання фізичної культури та має перспективи подальшого розвитку. Репрезентація досвіду:
Обласний семінар з теми «Шляхи модернізації самостійної діяльності учнів на уроках фізичної культури на основі акмеологічного підходу до освіти» (жовтень 2010 року) на матеріалах досвіду роботи вчителя в ЗНВК «ОСНОВА»
Педагогічна рада з теми «Проблеми акмеології в сучасній освіті». Тема виступу «Проблема акмеологічного підходу як умова підвищення якості освіти» (січень 2011 року)
«Вчитель року 2012» (1 місце в районному,5 місце в обласному етапі).
Обласна виставка «ОСВІТА ЗАПОРІЗЬКОГО КРАЮ» в номінації «Інноватика в принципах і механізмах функціонування освітнього закладу» (2012р).