Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.05.2018, 09:15

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Проблеми самоврядування у сучасній школі

Проблеми самоврядування у сучасній школі

Таукєнова Любов Василівна, педагог – організатор, категорія вища, вчитель російської мови та літератури, категорія вища, вчитель - методист

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №38 Запорізької міської ради  Запорізької області

Директор: Бисько Ірина Володимирівна

вул. Парамонова, 7-А, м. Запоріжжя, 69059

тел. (061)7698019

E-mail: obschkola38@gmail.com

Адреса сайту: school38.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду Ключова проблема - зробити дитину активним учасником, суб'єктом освітнього процесу в школі. Беручи участь у діяльності органів дитячого самоврядування, школярі включаються в різнобічну позаурочну діяльність, ділове спілкування з дорослими на рівноправній основі, залучаються в практику громадянської поведінки і соціальної діяльності. У рамках шкільного самоврядування діти отримують можливість впливати на зміст освіти, на процес розробки, прийняття та реалізації локальних нормативно-правових актів школи, відстоювати свої права та інтереси в ній, задоволеність актуальні потреби в самовираженні, самоствердженні і самореалізації.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду Актуальність теми дослідження пов'язана з глибокими економічними і соціально-політичними перетвореннями в державі та суспільстві, які призвели до значних змін зовнішніх і внутрішніх умов функціонування всієї сфери освіти, до зміни і нового прочитання ідеалів, цінностей, сенсу і завдань освітньої діяльності. У нових умовах перед загальноосвітньою школою виникло багато соціально-педагогічних проблем і питань: яка її роль у розвитку демократичної і правової держави, громадянського суспільства, з допомогою яких механізмів можна забезпечити керований розвиток школи; що представляють собою наукове підгрунтя оптимального поєднання єдиноначальності та самоврядування в школі; якою мірою доцільно використання в сучасних умовах рекомендацій педагогічної науки в галузі внутрішкільного управління.

Науково-теоретична база досвіду Протягом десятиліть у педагогіці використовувався досвід та ідеї С. Шацького, А. Макаренка, І. Іванова. Впроваджувалися на практиці похідні моделі від моделей самоврядування, розроблених цими педагогами.

Стисла анотація досвіду В процесі виховної діяльності  в ЗОШ №38 мною створено систему діяльності учнівського самоврядування, основною метою якої є залучення до участі у реалізації виховних проектів якомога більшої кількості учнів школи. Систему учнівського самоврядування оптимізовано, розроблено всі необхідні нормативні документи, відповідно до яких здійснюється діяльність, спрямована на формування ціннісних якостей учнів ЗОШ №38.

Результативність впровадження досвіду Результатом впровадження системи учнівського самоврядуваня в ЗОШ №38 підвищено активність учнів, результатом чого стала участь учнів у міських, регіональних та міжнародних проектах з відзначенням участі сертифікатами, грамотами, кубками.

Репрезентація досвіду Досвід роботи проаналізовано на педагогічній раді, засіданні МО класних керівників, представлено на обласні конференції по національно – патріотичному вихованню.

Посилання:    https://drive.google.com/file/d/0BxzcRI-_sS2ZYV9fZ3FSTlVYX3M/view

Категорія: Виховна взаємодія | Додав: kommun (25.01.2016)
Переглядів: 231 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 1.0/11
Всього коментарів: 2
2  
Досвід актуальний,демонструє сучасне бачення вирішення самоврядування в сучасній школі! Спонукає до дій!
Успіхів Вам і перемоги!

1  
Цікавий матеріал!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2018