Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 01:28

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Сімейно-родинного виховання

Активні форми роботи з батьками: клуб родинної культури «Берегиня» (з досвіду роботи міжпредметної творчої групи)

Активні форми роботи з батьками: клуб родинної культури «Берегиня» (з досвіду роботи міжпредметної творчої групи)

Сидоренко Маргарита Михайлівна, учитель математики, «спеціаліст другої категорії»

Запорізький навчально-виховний комплекс технічного профілю Запорізької міської ради Запорізької області

директор – Гігаурі Надія Вікторівна

адреса: вул. Снайперська, 1

тел.: (0612) 769 80 42

school-70.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду Зміст діяльності педагогічного колективу успів дії «вчителі-учні-батьки» повинен спрямовуватися на підвищення готовності батьків до виховання дітей, на усвідомлення ними важливості відповідального батьківства, на передачу всім дорослим членам родини певної психолого-педагогічної, фізіолого-гігієнічної, правової та іншої інформації, на формування у них відповідних практичних умінь та навичок. Родинне виховання тільки тоді ефективне, коли батьки разом з учителями володіють сучасними педагогічними знаннями й уміннями, застосовують їх практично.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду Катаклізми, що відбуваються у сучасному українському суспільстві, та економічні труднощі гальмують адаптацію сім'ї як соціального інституту до нових умов сьогодення, негативно позначаються на її виховній ролі. Проте сім'я не є ізольованим мікросередовищем: багатоканальні зв'язки з'єднують її з суспільством; різноманітні зовнішні чинники впливають на її виховну функцію. Важливе місце тут займають заклади освіти, педагоги, які завдяки фаховій освіті володіють необхідними психолого-педагогічними знаннями, професійними вміннями і навичками, є важливою складовою в педагогічному трикутнику «дитина — батьки — вчитель». Важливу функцію координації виховних дій сім'ї за сучасних умов покладено на освітній заклад, і від того, як організована і реалізована робота з батьками кожного навчального закладу і кожного його окремого класу, значною мірою залежить успішність процесу навчання і виховання дітей.

Науково-теоретична база досвіду У державній програмі «Освіта. Україна ХХІ століття» серед пріоритетних напрямків реформування освіти відзначено, що в основу національного виховання мають бути покладені принципи єдності сім’ї і школи, наступності та спадкоємності поколінь, прищеплення поваги до батьків, жінки-матері, організація родинного виховання та освіти як важливої ланки виховного процесу і забезпечення педагогічного всеобучу сім’ї. Останнім часом психолого-педагогічна наука робить спроби окреслити шляхи відмови від традиційних і запропонувати нові підходи в розв'язанні проблем взаємодії сім'ї та школи, виховання дітей та підлітків.

Стисла анотація досвіду Педагоги та класні керівники – учасники міжпредметної творчої групи -  в межах досвіду демонструють шляхи реалізації завдання формування у батьків глибоких знання виховання, що сприяє більш плідному їх використанню у вихованні ді­тей.  Педагогічна освіта батьків здійснюється в межах клубу батьківської культури відповідно до вікових особливостей дітей, цілей і задач навчально-виховного процесу, конкретних проблем, що виникають у ході спільної діяльності вчителя й батьків з врахуванням сучасних підходів до організації роботи з батьками. Накопичений системний досвід щодо організації роботи з батьками в межах роботи батьківського клубу родинної культури може бути корисний як зразок для шкіл, які знаходяться у пошуку шляхів взаємодії школи та родини.

Результативність впровадження досвіду Налагодження взаємодії між учасниками НВП, позитивний досвід спілкування

Репрезентація досвіду серія майстер-класів

Посилання на матеріал http://zp-school70.at.ua/index/0-159

Категорія: Сімейно-родинного виховання | Додав: kommun (26.01.2016)
Переглядів: 768 | Рейтинг: 1.0/14
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024