Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
технології та управління [33]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 13:37

Головна » Статті » 2015 КО:технології та управління » технології та управління

Організація навчання педагогічних працівників з питань охорони праці як складова системи управління охороною праці в школі

Організація навчання педагогічних працівників з питань охорони праці як складова системи управління охороною праці в школі

Череповська Ольга Василівна

директор Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 78,   спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «учитель-методист»

Водяницька Галина Анатоліївна

фахівець  з охорони праці Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 78,   спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «учитель-методист»

директор Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 78, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 78 Запорізької міської ради Запорізької області

Адреса: 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 12-А, тел. (0612)34-35-33 

E-mail: Schoolzp78@ukr.net

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: 

Питання охорони праці і безпеки життєдіяльності дедалі серйозніше звучить сьогодні в організації навчально – виховного процесу, адже дотримання встановлених норм з охорони праці – це одна з вимог складників ефективної діяльності школи. Сьогодення акцентує увагу на безпечності умов під час проведення навчально – виховного процесу, вживанні конкретних заходів щодо збереження здоров’я та життя всіх учасників  навчально –виховного процесу. Одним з головних завдань у змісті управлінської діяльності школи № 78 є створення цілісної системи діяльності школи, яка відповідає вимогам часу і створює передумови для цілеспрямованого запровадження умов для розвитку учнів,  безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників з питань охорони праці,  збереження життя  та здоров’я всіх учасників  навчально –виховного процесу.

Обґрунтування актуальності  та перспективності  досвіду

 (аргументація доцільності створення досвіду та коротка характеристика змісту досвіду і тих практичних проблем, які розв’язуються).

Актуальність і перспективність проблеми  обумовлені необхідністю удосконалення роботи щодо створення умов для забезпечення належних і безпечних умов праці серед працюючих та учнів, профілактики травматизму і професійних захворювань учасників навчально-виховного процесу. У зв’язку із цим виникла необхідність  комплексного  вирішення питань управління охороною праці в школі, що дозволить  підвищити  відповідальність  учасників НВП за створення належних і безпечних умов праці та навчання,  підвищити рівень безпеки праці та навчання в школі, сприяти  постійному професійному зростанню та розвитку професійної компетентності педагогічних працівників з  питань  охорони праці в школі.

Науково-теоретична  база досвіду

Нормативно-правова база з охорони праці  

Стисла анотація  досвіду

        В досвіді представлено систему організації  роботи в закладі з реалізації проблеми «Організація навчання педагогічних працівників з питань охорони праці як складова системи управління охороною праці в школі».

В  досвіді представлено модель управління внутрішньошкільним підвищенням рівня знань з охорони праці працівників, яка  включає в себе наступні компоненти: цільовий (Мета – Планування), функціональний (Управління), оцінно-результативний (Результат – Контроль – Управлінське рішення).  Розроблено та представлено  модель підготовки працівника з питань охорони праці.

Така комплексна управлінська діяльність дозволяє  створити  цілісну систему діяльності школи з охорони праці, яка відповідає вимогам часу і створює передумови для цілеспрямованого запровадження умов для розвитку учнів, безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників з питань охорони праці та збереження життя, здоров’я всіх учасників  НВП, реалізації основних принципів державної політики в галузі охорони праці, удосконалення управління охороною праці.

Результативність впровадження досвіду

Зростання фахової компетентності педагогів, зниження показників травматизму усіх учасників навчально-виховного процесу.  

Репрезентація  досвіду

Поширення досвіду через роботу у  районних та обласних семінарах

Посилання на матеріал:    https://drive.google.com/folderview?id=0ByE1cWW69lSQY19xU0VOWEtTXzA&usp=sharing

Категорія: технології та управління | Додав: ordg (01.02.2016)
Переглядів: 1124 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 1.0/179
Всього коментарів: 2
2 ivanosvita1  
Відмінно! Саме управлінська діяльність.

1 jobserhiys  
Спасибо! Очень актуально.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024