Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.11.2018, 20:24

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Використання on-line технологій для розвитку пізнавальної активності учнів на уроках української мови

Тема досвіду: «Використання on-line технологій для розвитку пізнавальної активності учнів на уроках української мови »

Інформація про авторів досвіду: Чуйко М. В. учитель української мови та літератури  Запорізької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 75, спеціаліст І категорії.

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №75 Запорізької міської ради Запорізької області;

Директор: Гончаренко Роман Вікторович,

69009, м. Запоріжжя, вул. Історична, 92,

телефон (061)2365610,

e-mail: shkola75@i.ua 

http://zzosh75.ucoz.ru

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:

ІКТ проникають у навчальний процес, сприяють зміні технологічних аспектів навчання. Використання технологій Веб 2.0 як засобу формування інформаційної компетентності учнів на уроках української словесності зумовлено одним із перспективних напрямків реформування системи освіти України, а саме  застосуванням сучасних комп'ютерних і телекомунікаційних систем у діяльності  закладів освіти, рівень розробки яких відповідає вимогам світової спільноти. Розвиток навчання у віртуальному середовищі, брак уваги до цієї проблеми призвів до того, що  учні користуються глобальною мережею на власний розсуд. Вони взаємодіють в мережі, спілкуються, створюють товариства за інтересами, але не знайомі з усіма можливостями мережевих сервісів. Саме тому завдання сучасного вчителя полягає в тому, щоб  навчити учнів виявляти та використовувати  можливості соціальних освітніх мереж для підвищення якості навчання та розвитку інформаційної компетентності.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: останнім часом все більше уваги приділяється  проблемі використання Інтернет-ресурсів у навчальному процесі.

Розвиток соціальних мереж і технологій Інтернет відкриває необмежені горизонти для застосування їх в освітній  діяльності,  оскільки  ставить  у  центр  навчального  процесу взаємодію учнів між собою та викладачами на основі  інструментів  соціального  програмного  забезпечення. Використання сервісів Веб 2.0 відкриває широкі можливості для активної участі учнів у наповненні мережі матеріалами, обміну своїми навичками й уміннями.

Науково-теоретична база: у своїй роботі спиралась  на дослідження можливостей використання мережевих сервісів Веб 2.0 у навчально-виховному процесі загальної середньої та вищої школи зроблених  такими  науковцями, як: О. Андрєєв, Н. Діментієвська, О. Круподерова, Є. Патаракін, М. Рєзнін, В Стародубцев, Б. Ярмахов, Richard E. Ferdig, KayeD. Trammell.  Педагогічні можливості сервісів досліджені в роботі  М. Менякіної, вікі-технології у сучасній освіті – Н. Дягло, Г. Стеценко, особливості використання веб-технологій для самостійного підвищення кваліфікації – М. Німатулаєва, розвиток загальнокультурної компетенції вчителів-предметників засобами сервісів Веб 2.0 – Н. Євтушенко.

Стисла анотація досвіду: Створені дидактичні матеріали та система використання інформаційних технологій і мультимедійних засобів навчання, яка базується на комплексному використанні у  процесі навчання українській мові  всіх можливостей технічного забезпечення школи, наявної бази електронних програмних засобів навчання, накопичення та використання власних фото- та відеоматеріалів в органічному та доцільному поєднанні з традиційними засобами навчання: підручники, посібники. У досвіді надано додатки: розробки уроків  з використанням завдань, створених за допомогою сервісів    LearningApps  та Виbbl.us., алгоритм роботи в згаданих сервісах та пам’ятки для учнів, як створити сервісами Веб 2.0.

Репрезентація досвіду: досвід представлений на педагогічній раді ЗОШ №75, на засіданні ШМО вчителів-філологів.

Теги: Заводський, веб-технології, сервіси Веб.2.0,  LearningApps,  Виbbl.us., диференційований підхід, скриншот, пазл, сканворд, ментальна карта.

Посилання: http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_42.html

Категорія: Українська та російська філологія | Додав: s0soldatenko (19.01.2016)
Переглядів: 631 | Рейтинг: 1.0/172
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2018