Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2024, 15:01

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Використання інтерактивних методів навчання – шлях до розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури

Використання інтерактивних методів навчання – шлях до розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури

 

Данилюк Олена Григорівна,
вчитель української мови та літератури, вища категорія


Запорізька загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 81 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор школи: Крук Р.М.
Адреса школи: Істоміна, 18


Тел. (061) 223-62-87
е-mail: znz@yandex.ua

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду
Наданий досвід роботи вчителя висвітлює розвиток творчих здібностей; надання учням певного обсягу знань і вмінь, формування  особистості, здатної творчо мислити, приймати рішення, відстоювати свою позицію, брати на себе відповідальність, адаптуватися до умов життя; здатної до мобільності, швидкої зміни соціальних ролей, тобто людини компетентної.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Актуальність проблеми зумовлена вимогами сьогодення. На сучасному етапі розвитку освіти діти навчаються завдяки тому, що можуть повністю себе реалізувати. Вони не бояться висловити свою думку, критику, не бояться буди почутими. Коли учні працюють разом, вони формують навички, необхідні для самостійного життя. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, проведення дебатів, дискусій, спільне вирішення проблеми на основі аналізу відповідної ситуації.


Науково-теоретична база досвіду
У досвіді використано провідні ідеї та технології інтерактивного навчання та кращий передовий досвід вчителів України. 
Стисла анотація досвіду
На своїх уроках я впроваджую інтерактивні форми навчання: тестування, роботу в парах, групову роботу, урок-гру, урок-діалог, кооперативне навчання, індивідуальну роботу з обдарованими учнями, проектну діяльність.


Результативність впровадженого досвіду
Мною були проведені дослідження щодо ефективності використання технології ситуативного моделювання у своїй роботі. На основі отриманих результатів я дійшла висновку, що впровадження технології ситуативного моделювання позитивно впливає на підвищення зацікавленості учнів у вивченні предмету; ріст рівня мотивації навчання; збільшення кількості учнів, які беруть участь у творчих конкурсах; розвиток комунікативної компетентності учнів, творчих здібностей; підвищення рівня знань учня; допомагає виявити серед учнів обдарованих, заохотити учнів допомагати один одному, вчитися – навчаючи.


Репрезентація досвіду
Проблема використання інтерактивних методів навчання – шлях до розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури викликає зацікавленість у вчителів української мови та літератури, району, області. У цьому я переконалась, беручи участь у роботі  засідань кафедри української мови та літератури, методичного об’єднання, обласних семінарах, присвячених даній темі.


Посилання на матеріали:http://znz81.zp.ua/index.php

Категорія: Українська та російська філологія | Додав: LeninRMO (25.01.2016)
Переглядів: 1076 | Рейтинг: 1.0/165
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024