Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 10.12.2018, 07:20

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Формування комунікативної компетентності учнів на уроках української мови та літератури як складової успішного виховання всебічно розвиненої

Тема досвіду: «Формування комунікативної компетентності учнів на уроках української мови та літератури як складової успішного виховання всебічно розвиненої особистості».

Інформація про автора досвіду: Чередник Юлія Олександрівна, учитель української мови та літератури, спеціаліст ІІ категорії.

Контактна  інформація  про  навчальний  заклад:

Запорізький навчально-виховний комплекс №67 Запорізької міської ради Запорізької області

директор – Малиш О.Є.

вул.Радіаторна ,26,  тел. (061)236-56-02

e-mail–   znvk67@rambler.ru

адреса сайту - http://znvk67.zp.ua/

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: шляхи формування комунікативної компетентності учнів з урахуванням вимог основних орієнтирів виховання та вікових особливостей підлітків, творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків, розширення світогляду, стимулювання вихованців до самоствердження.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: завдання сучасної школи – створити такі умови для вивчення української мови та літератури, щоб учні вміли активно володіти нею як засобом спілкування, самовираження особистості, навчилися вільно висловлювати свої думки; цей досвід допоможе виробити в учнів уміння грамотно писати і висловлюватись, емоційно розповідати, доречно добирати слово у певній ситуації, передавати своє ставлення до зображуваного тощо. За таких умов реалізується кінцева мета вивчення мови і літератури у шкільному курсі освіти, а з іншого боку – школярі пізнають життя і всі його глибини,  вчаться не розгублюватися у його круговерті.

Науково-теоретичною базою досвіду є головні положення щодо розвитку загальної середньої освіти в Україні, викладені в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Державній національній програмі «Освіта» (Україна ХХІ століття), Державному стандарті базової і повної середньої освіти, Концепції профільного навчання в старшій школі, а також особистий педагогічний досвід оснований на використанні наукових та науково-методичних робіт сучасних науковців Л.І.Ломако, В.Раєвського, Г.Токмань, російських - І.Дахіна, М.Скаткіна, А.Хуторського

Стисла анотація досвіду: Досвід висвітлений на 16 сторінках та має 13 додатків. Представлені теоретичні основи та практична спрямованість даної проблеми. Актуальність даної теми обумовлена тим, що на сучасному етапі розвитку суспільства є потреба у добре освічених, інтелігентних громадянах, які мають активну життєву позицію і здатні до творчої діяльності, активних дій, які б могли призвести до позитивних змін у різних сферах нашого життя. Тому найбільш пріоритетними завданнями свого досвіду учитель визначає формування комунікативної компетентності особистості, здатної до саморозвитку та самовдосконалення протягом всього життя. З метою більш ефективної реалізації поставлених завдань на практичному рівні у досвіді представлені презентації, буклети учнів та розробки занять, уроків учителем. Даний досвід є актуальним, оскільки всебічний і гармонійний розвиток дитини відіграє важливу роль. Досвід може бути цікавим для вчителів української мови та літератури.

Результативність впровадження досвіду: зростає кількість учнів з середнім та достатнім рівнем сформованості знань і навпаки зменшується їх кількість з низьким рівнем. Підвищується інтерес до вивчення предмета, діти з нетерпінням чекають наступного уроку, щоб дізнатися чогось нового та продемонструвати свої досягнення. Збільшується кількість учнів, що бажають взяти участь у різних конкурсах.

Репрезентація досвіду: виступи на засіданнях ШМО, творчих груп, педраді. Розміщення матеріалів уроків, презентацій на освітніх сайтах. У конкурсі «Учитель року – 2011» досвід посів ІІІ місце на районному етапі.

Теги: Заводський, комунікативна компетентність, уроки  української мови та літератури, виховання,  всебічно розвинена особистість, освіта,  інтерактивні технології, рольова гра, уроки-подорожі, мовознавчі турніри, інсценізація, драматизація.

Посилання: http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_42.html

Категорія: Українська та російська філологія | Додав: s0soldatenko (19.01.2016)
Переглядів: 528 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 1.0/87
Всього коментарів: 3
3 viktorija_pisarenko  
дякую за досвід! успіхів!!

2 lili4ka  
Дякуємо, Юлія Олександрівна, ваша робота допомогла мені! Успіхів Вам! biggrin

1 alyonda  
Дякуємо, Юлія Олександрівна, за хорошу ті цікаву роботу! Успіхів Вам!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2018