Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2024, 15:40

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Трудове навчання

Сучасні підходи до розвитку творчих здібностей учнів на уроках обслуговуючої праці

Сучасні  підходи до розвитку творчих здібностей учнів на уроках обслуговуючої праці

            

Оверчук Наталія іванівна,
вчитель обслуговуючої праці, спеціаліст першої категорії

Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів №69 Запорізької міської ради Запорізької області.
Директор школи: Борисенко Людмила Михайлівна


Адреса школи: 690096, м. Запоріжжя, вул. Ладозька 2, 224-77-33
e-mail: school692007@gmail.com

 

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду
Наданий досвід роботи вчителя висвітлює сучасні підходи розвитку творчих здібностей учнів на уроках обслуговуючої праці з елементами інноваційних технологій.


Обґрунтування актуальності та перспективності
Як відомo метa нaвчання встановлюється відповідно до запитів суспільства.
Сьогодні у нашому суспільстві виникла нагальна потреба в творчих, діяльних і обдарованих, інтелектуально й духовно розвинених громадян. 
Необхідність формувaння високого рівня творчого потенціалу учня в умовах середньої загальноосвітньої школи обумовлена не тільки суспільною потребою в творчому професіоналі всіх рівнів, а ще й тому що саме творчі люди створюють нове, неповторне у всіх сферах людської діяльності. Розвиток креативності учнів в процесі шкільного життя здобуває одне з найважливіших значень , а проблема розвитку творчих здібностей учнів на уроках обслуговуючої праці є досить актуальною проблемою в період необхідності відновлення економіки нашої держави, відродження національної культури та самосвідомості народу.
Даний досвід:
- сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти;
-забезпечує умови для розвитку творчих здібностей учнів;
- забезпечує особистісно орієнтовану модель навчання;
- робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного    уроку обслуговуючої праці;
- формує прагнення до саморозвитку, самовдосконалення.


Науково-теоретична база досвіду
Багато вітчизняних та зарубіжних вчених займалися проблемою розвитку творчих здібностей  особистостей. В даному досвіді розглянуті положення, що ґрунтуються на психологічній теорії творчої особистості та її розвитку (Р.Грановська, Я.Пономарьов), роботи вітчизняних та зарубіжних вчених з проблем технологізації освітнього процесу (Г.Сазоненко, В.Бондар, А.Горальський, А.Маслоу). Особливої уваги, на мою думку, заслуговує праця "Основи педагогічної творчості" ( автор С. О.Сисоєва ), в якій обґрунтовано модель творчої особистості учня, розглянуто специфіку формування креативної особистості дитини. Ідеї інтерактивного навчання (Л.Пироженко), проектної технології (В.Гузєєв, І.Єрмаков , О.Пєхота), особистісно орієнтованого навчання  (С. Подмазін ), спрямовані на реалізацію теми досвіду.


Стисла анотація досвіду
У досвіді представлені  сучасні підході до  розвитку  творчих здібностей  учнів  на уроках обслуговуючої праці  з елементами інноваційних технологій. 
На своїх уроках я впроваджую сучасні підходи розвитку  творчої особистості, які  враховують вікові особливості та темперамент учнів, що сприяє розвитку творчих здібностей, розвиває пізнавальний інтерес і творчу активність, заохочує дітей до праці.


Результативність впровадження досвіду
 Мною були, протягом п’яти років проведені дослідження, метою яких було вивчення здібностей учнів та виявлення обдарованих дітей.
Я дійшла висновку, що використання сучасних підходів  для розвитку творчих здібностей учнів дає можливість виявити потенційно обдарованих дітей, які мають нахили до певного виду діяльності, збільшилася кількість учнів, що бажають взяти участь у різних конкурсах та змаганнях, поступово намічається тенденція зростання успішності, а також дає великі можливості для ефективної трудової підготовки школярів, активізації пізнавальної діяльності учнів, їх творчих здібностей та підвищення  зацікавленості до трудового навчання.


Посилання на матеріали: http://overchuknata.blogspot.com/

 

 

Категорія: Трудове навчання | Додав: LeninRMO (22.01.2016)
Переглядів: 1720 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 1.0/91
Всього коментарів: 3
3 irash-2011  
Очень приятно, что учитель использует в работе психологические знания.

2 feja  
Тема актуальная. Опыт большой. Автор делится своим опытом. Много интересных находок. Есть чему поучиться!

1 nvzinkush  
Тема актуальна і має місце у практичному  застосуванні на уроках обслуговуючої праці.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024