Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.05.2018, 08:58

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Хімія, біологія, екологія

Використання ІКТ на уроках природничого циклу як засіб посилення мотивації учнів до вивчення предмету та підвищення якості знань

Тема досвіду: «Використання ІКТ на уроках природничого циклу як засіб посилення мотивації учнів до вивчення предмету та підвищення якості знань.»

Інформація про авторів досвіду: Крикунова Олена Вікторівна Вчитель вищої категорії,«Вчитель-методист»

Контактна інформація про навчальний заклад (освітню установу):

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 75 Запорізької міської ради Запорізької області ,

директор: Гончаренко Роман Вікторович ;

Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Заводський район, Історична, 92,

телефони: (061)2365610, (061)2365632,

E-mail: shkola75@i.ua ,

сайт: http://zzosh75.ucoz.ru.

Провідна педагогічна ідея досвіду: Використання ІКТ має багато переваг над більш традиційними методами : це й варіативність їх застосування на різних етапах уроку, можливість використання на практичному чи лабораторному занятті, наочність та яскравість, які забезпечують краще сприймання та запам’ятовування навчального матеріалу, економне використання навчального часу, із застосуванням комп’ютера, навчання, визначення глибини й послідовності засвоєння, темпу роботи, використання різних аудіовізуальних засобів навчання (графіки, звуку) для збагачення й мотивації навчання, наочного та динамічного подання матеріалу, створення комфортного середовища навчання, активізація навчальної діяльності школярів, інтенсифікація навчання та підвищення рівня мотивації, впровадження проектної методики роботи.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

у зв'язку з впровадженням у навчально-виховний процес школи інформаційних технологій змінилися й освітні цілі, що в значній мірі тепер спрямовані на формування й розвиток здібностей учнів до самостійного пошуку, збору, аналізу та представлення інформації; виховання творчої особистості. В результаті яких вона буде підготовлена до активного, самостійного життя в інформаційному суспільстві.

Науково-теоретична база досвіду: Для сучасної освіти України є важливим запровадження системних змін, оновлень у змісті, формах, методах освіти, зокрема загальної середньої. Інноваційна діяльність набирає значної сили і значення, про що йдеться у відповідних нормативно-правових документах, зокрема в Законах України «Про освіту», «Про загальноосвітній навчальний заклад», «Про інноваційну діяльність», у Положенні Міністерства освіти і науки України «Про порядок здійснення інноваційної діяльності в системі освіти України».

 Бурхливий розвиток засобів інформатизації (комп'ютерів, комп'ютерних комунікацій, усяких електронних пристроїв), а отже, поява нових технологій обробки, передачі, отримання та зберігання інформації відкриває нові можливості для застосування комп'ютерів у навчальному процесі. Інформатизація освіти — це процес забезпечення сфери освіти теорією й практикою розробки і використання сучасних нових інформаційних технологій, орієнтованих на реалізацію психолого-педагогічної мети навчання й виховання.

Нові інформаційні технології відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дають цілком нові можливості для творчості, знаходження й закріплення всіляких професійних навичок, допомагають реалізувати принципово нові форми і методи навчання.

Стисла анотація досвіду: Сучасні педагогічні програмові засоби дозволяють донести до учнів великий потік інформації, акцентувати їх увагу на важливих об’єктах за рахунок фрагментарної подачі матеріалу. При цьому використовується всі переваги ІКТ, які полягають у взаємозв’язку декількох компонентів: тексту, малюнка, анімації, звукового супроводу та ін.

Результативність впровадження досвіду: сприяє засвоєнню учнем нових важливих знань, умінь, навичок; самоосвіті й самовдосконаленню особистості учня й учителя; покращення рівня навченості учнів.

Репрезентація досвіду: може використовуватися в урочній і позаурочній діяльності.

Теги: Заводський, педагогічні програмові засоби, ІКТ, мотивація, біологія.

Посилання: http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_35.html

Категорія: Хімія, біологія, екологія | Додав: s0soldatenko (19.01.2016)
Переглядів: 884 | Рейтинг: 1.0/306
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2018