Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 16:25

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Історія і правознавство

Виховання творчо обдарованого учня шляхом упровадження інноваційних технологій на уроках історії

Виховання творчо обдарованого учня шляхом упровадження інноваційних технологій на уроках історії

 

Іріоглу Тетяна Олександрівна,
вчитель історії І категорії

Запорізький колегіум «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області
директор: Зайковська Олена Анатоліївна


Адреса школи: м.Запоріжжя, вул. Маршала Чуйкова, 29
тел.: 061 283 60 40
email: kelint1@ukr.net
сайт школи: http://elint.com.ua/

 


Провідна педагогічна ідея досвіду

У вік глобальної інформаційних змін  дидактична функція вчителя змінюється: не передавати знання, а вчити, як здобувати їх – відтепер він не стільки несе інформацію дітям, скільки виступає організатором її засвоєння. 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Зміна педагогічної парадигми означилася переосмисленням стосунків учителя та учня, основною метою навчання стає особистісно діяльнісний підхід кожного учня до процесу навчання. Реалізація даної темии відбувається залученням інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ), що дозволяє актуалізувати широкий інформативний потенціал уроку та зорганізувати самостійну роботу учнів. Іншим напрямком є активна взаємодія вчителя з учнями, коли навчання перетворюється на спілкування в процесі отримання нової інформації. 

Науково-теоретична база досвіду

 Науково-теоретичним обґрунтуванням широкого впровадження інноваційної методики до навчального процесу виступає загальноєвропейська тенденція в шкільній освіті – актуалізації пізнавальної діяльності учнів та гуманізації історичного знання, спрямованого на формування активних членів соціуму здатних самостійно аналізувати соціокультурні виклики, формувати та реалізовувати суспільно значущі завдання.

Стисла анотація досвіду 

Впровадження інноваційних методів відбувалося із широким залученням «smart-дошки» при викладенні нового матеріалу через презентаційний матеріал, схем та відеоряду при вивченні складних суспільних історичних процесів. Окремим напрямком реалізації інноваційних методів є робота учнів в групах та виконання індивідуальних завдань. Зокрема, учням 7-х класів пропонувалося розробити презентацію інвестиційного проекту окремих князівств доби феодальної роздробленості Київської Русі. З метою виховання творчо обдарованого учня нами було залучено усно-історичну методики до вивчення історії України в 10 класі, що відповідає потребі формування в учнів загальнолюдських цінностей та умінь аналітичного мислення. Знайомство учнів з історичними фактами шляхом безпосереднього спілкування з учасниками або свідками подій, формує в учнів образ багатогранності світу та його полікультурності, спонукаючи до його пізнання. 


Результативність впровадження досвіду

У процесі впровадження інноваційних методів до навчального та виховного процесу відбулася активізація пізнавальної діяльності учнів, вироблення низки умінь та навичок в дослідницькій діяльності та формуванню основних принципів загальнокультурної компетентності учнів.

Репрезентація досвіду 

Виступи на Всеукраїнських наукових конференціях, участь у міській педагогічній виставці перспективного досвіду 2014 р. з публікацією на веб-ресурсі, виступ на міському семінарі присвяченому патріотичному вихованню, виступи на засіданнях районного методоб’єднання вчителів історії, проведення майстер-класу для директорів Запорізької області. 

Посилання на матеріал  
https://drive.google.com/folderview?id=0BzslYxBMyf1RVkIzaUVTZ0FiLWc&usp=sharing

Категорія: Історія і правознавство | Додав: LeninRMO (22.01.2016)
Переглядів: 1008 | Коментарі: 9 | Рейтинг: 1.0/64
Всього коментарів: 9
9 giagia1954  
Переосмисленням стосунків учителя та учня - це круто.

8 Mirage  
Досвід цікавий не лише для вчителів історії. З результативності добре видно, наскільки інноваційні технології сприяють розвитку творчої особистості.

7 mamabil  
Дослідницька робота, яку Ви проводите, розвиває інтелектуальні творчі здібності учнів, готує колегіантів до життя у розвиненому інформаційному середовищі.  Так тримайте!

6 Stasijushka  
Ваші ідеї ефективні для багатьох предметів!

5 alenochka645  
Саме такі підходи   підвищують  мотивацію до вивчення історії, вчать проводити дослідницьку роботу. Успіхів!

4 nadinlog  
Корисний матеріал не тільки для вчителів історії і права. Окремі методи і форми роботи буду використовувати в своїй педагогічній діяльності.

3 vitalinka24  
Активізувати пізнавальну діяльність. Формувати загальнокультурну компетентність мені допоможе цей досвід.

2 victoriap240991a  
Завдяки  новітнім  подходам  до  навчання- данний досвід  стає  надзвичайно цікавим  та актуальним.

1 днепряночка  
Цікавий  та  корисний  матеріал, особливо в частині створення учнями презентаційних проектів. Успіхів!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024