Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.05.2018, 09:07

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Використання ІКТ, як ефективний засіб підвищення якості навчально-виховної діяльності.

Використання ІКТ, як ефективний засіб підвищення якості навчально-виховної діяльності

 Барабаш Анастасія Вікторівна

 вчитель англійської мови, ІI  категорія

 Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія№27  Запорізької міської ради Запорізької області

 Адреса гімназії: 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а, т.34-22-91

 Директор  гімназії: Гашенко Людмила Дмитріївна

  e-mail:ogg27@ukr.net

  gimnasiya 27.at.ua

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: навчання учнів на уроках іноземної мови з використанням ІКТ технологій  дозволяє:

  • змінити форму навчання з авторитарної на комунікативну, інтерактивну, заглиблену в спілкування;
  • формувати  здатність висловлюватися, виражати думки за рахунок умінь слухати, читати, говорити і писати іноземною мовою;
  • підтримувати  ефективну мотивацію та зв’язок з реальним життям для набуття практичних умінь;
  • викликати  інтерес до отримання інформаційних повідомлень та відтворення власних;
  • виховувати та розвивати особистість учнів одночасно з процесом засвоєння нових знань.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: процес реформування традиційної системи освіти передбачає широке використання  ІК-  технологій, оскільки вони відкривають можливості абсолютно нових методів викладання і навчання. ІКТ не тільки полегшують доступ до інформації,  а й  відкривають можливості варіативності навчальної діяльності, сприяючи іі індивідуалізації та диференціації, а також дозволяють по-новому організувати взаємодію всіх суб`єктів навчання будувати нову освітню систему, в якій учень був би активним творчим учасником освітньої діяльності.

Науково-теоретична база досвіду: при роботі над науково-методичною проблемою  використовую слідуючи наукові видання та сайти:

 Биков О. Новітні інформаційні технології в навчально-виховному процесі О. Биков // Школа. – 2008. – № 7.

Бикова Ю.О,. Спірна О.М., Овчарук О.В..– Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України : метод. рекомендації /К. : Атіка, 2010. –88 с.

Грабовський П. П. Інформаційні технології і засоби навчання. – 2009. – №1(9). – Режим доступу: http://www.ime.edu-ua.net/em.html.

Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук. - метод. посіб. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко; За ред. О.І. Пометун. - К.: А.С.К., 2005. - 192 с.: іл.

http://klasnaocinka.com.ua

https://uk.wikipedia.org/wiki/ Інформаційно-комунікаційні_технології

Стисла анотація досвіду: досвід має інноваційний потенціал тому що системне використання ІКТ на сучасному етапі розвитку освіти вже само по собі є інновацією. Надані матеріали досвіду представляють собою: завдання для розвитку мовленнєвої компетенції учнів при перегляді навчальних відео, навчальні презентації.

Результативність впровадження досвіду: використання даних матеріалів дозволяє підвищувати мотивацію учнів при вивчення іноземних мов та як результат загальний рівень навченості дітей.

Репрезентація досвіду: досвід апробовано в системі навчального процесу гімназії №27. Репрезентовано на шкільному МО вчителів іноземної мови з теми «Використання ІКТ, як ефективний засіб підвищення якості навчально-виховної діяльності». Матеріали для проходження веб-квесту розміщено на сайті http://sites.google.com/site/typesofholiday

Теги: технологія, педагогічна технологія, інформаційні технології, комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційні технології навчання, веб-квест технологія, презентація, мультимедійні засоби.

 

 

 

 

Категорія: Іноземні мови | Додав: jenya2016 (20.01.2016)
Переглядів: 410 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/76
Всього коментарів: 1
1  
Анастасія Вікторівна! Педагогічного натхнення і успіхів у використанні ІКТ на уроках англійської мови!!!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2018