Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.05.2018, 09:17

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Мовні табори як засіб формування комунікативної компетенції та мотивації вивчення ангдійської мови

Мовні табори  як засіб формування  комунікативної компетенції та мотивації вивчення англійської мови

 

Мельник Юлія Сергіївна,
вчитель англійської мови, ІІ категорія


Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №29, Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Тимошенко Федір Миколайович


Адреса школи: Ак.Александрова, 7
тел.:  (061) 223-67-29
email: shef29@ukr.net

 

 


Провідна педагогічна ідея досвіду:

наданий досвід роботи висвітлює один із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей мовам, а саме створення літніх таборів з іноземних мов. Такі табори покликані спонукати школярів практично застосовувати знання з мов, отриманих протягом навчального року. У ХХІ столітті дуже гостро стоїть питання вивчення англійської мови.Якісне навчання дітей іноземним мовам у контексті європейської інтеграції України та наближення до європейських стандартів є пріоритетом Міністерства освіти і науки України. Вектор удосконалення навчальних програм з різних предметів, у тому числі з іноземних мов, має першочергове значення. Основна мета мовних таборів — зацікавити учнів іноземними мовами та сприяти самостійній підготовці вдома. Дослідивши це питання більш конкретніше можна дійти висновку що  під час перебування у такому таборі дитина зможе:
•    здобути необхідні мовні навички;
•    непомітно подолати мовний бар'єр;
•    удосконалити свою розмовну мову;
•    поєднати навчання із захопливим відпочинком;
•    найголовніше — отримати мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

під час неформального спілкування учні набувають навички «розмовної мови» на іноземній мові. Неформальна обстановка сприяє подоланню мовного барьєру  у чнів , отримують мотивацію для подальшого удосконалення іноземної мови, поєднують навчання із захопливим відпочинком.Дитина самореалізується та розвивається як особистість,. Мовні табори сприяють формуванню покоління, здатного навчатися впродовж життя, підтримують і стимулюють інтелектуально й творчо , поліпшують культурогічну та мовну підготовку в рамках філологічного профілю, а також розвивають ключові компетентності учнів.Завдання мовного табору — показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичній частині та знаннях, які можна застосувати пізніше і в інших областях. Це дуже відрізняється від звичного багатьом батькам теоретичного підходу до освіти. Саме через таку діяльність діти істотно розширюють свій кругозір і дізнаються багато нового.

Науково-теоретична база досвіду:

науково-теоритична база складається з передового досвіду Ю. Пасова, Савіної С.І., Рижкової Є.Д., Павлової Т.П., Калініної Л.В.,  зарубіжних дослідників  S. Lindstromberg, P. McKay,  J. Guse.та інших. Науково-теоритична база використана згідно з чинним Державним стандартом про базову і повну загальну середню освіту, а також згідно Навчальної програми з іноземної мови для загальноосвітніх навчальних закладів.

Стисла анотація досвіду:

робота має дослідно-інноваційний потенціал та полягає у впровадженні мовних таборів у систему навчання англійської мови, які сприяють формуванню розвитку здібностей школярів до спілкування на англійській мові, підвищення якості знань, формуванню суспільно-політичної активності учнів та формуванню толерантності по відношенню до інших культур. Зібрані матеріали, які використовуються мною в позаурочний час для покращення рівня знань дітей з англійської мови, допоможуть вчителю наблизитися до поставленої мети (мовленнєві та інтелектуальні  ігри, пісні, вірші тощо)


Провідна ідея досвіду:

виховання усвідомленого мотивованого відношення до вивчення англійської мови, толерантності по відношенню до представників інших культур, потреби в практичному використанню англійської мови.

Результативність впровадження досвіду:

робота має пошуково-аналітичний характер.Протягом двох років мною були проведені дослідження з питання покращення рівня знань дітей з англійської мови.  Мовні табори  при школі під час канікул на даному етапі є явищем новим. Але на основі опрацьованого матеріалу, та опрацювання досвіду країн де мовні табори вже давно впроваджуються у систему освіти передбачається покращення у дітей якості та успішності знань як з англійської мови так і  розвитку вцілому.

Репрезентація досвіду:

проблема «Мовні табори – як засіб формування комунікативної компетенції  та мотивації  вивчення англійської мови», викликає зацікавленість у вчителів іноземної мови, району, області. В цьому я переконалась на засіданнях кафедри іноземних мов, методичного об`єднаннях, семінарах, присвячених даній темі.

Рівень репрезентації – навчальний заклад та районний

Форма репрезентації – методичне об`єднання школи, публікація в інтернет виданнях. 

Посилання на матеріал: 

1) https://www.facebook.com/Педагогічна-Майстерня-1704704796445208/
2)https://drive.google.com/folderview?id=0B0ACUupbDIdHcVFzcWlLQlpWZlU&usp=sharing

Категорія: Іноземні мови | Додав: LeninRMO (20.01.2016)
Переглядів: 1233 | Коментарі: 52 | Теги: засоби і методи навчання, комунікативна компетенція, психолого- педагогічні особливості, інновація, мовний табір | Рейтинг: 1.0/327
Всього коментарів: 521 2 3 4 5 »
52  
Incredible! Just incredible! Thank you for this useful information,it really helped me to understand many stuff in learning english.

51  
Під час року англійської мови поданий матеріал є дуже цікавим та корисним як для більшої популяризації англійської мови. Дякую!!!

50  
Спасибо за интересный и полезный дополнительный материал!

49  
Дуже корисна , цікава , пізнавальна інформація !!! Стисло , все зрозуміло й актуально!!!

48  
Надзвичайно актуальний матеріал. Особливо в рік англійської мови

47  
Дуже сподобався даний матеріал. Допомагає дізнаватися більше про англійську мову.

46  
Цікаво підібраний додатковий матеріал. Дуже цікава інформація для позашкільної діяльності.

45  
Спасибо за предоставленный материал. Много интересного дополнительного материала для использования во время обучения англ. языку. Спасибо.

44  
Очень познавательная информация! Спасибо большое!

43  
Спасибо за актуальную и необходимую информацию! Очень много полезного!

1-10 11-20 21-30 31-40 41-50
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2018