Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.11.2018, 20:58

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Фізичне виховання та основи здоров’я

Використання квест-технології на уроках основи здоров’я в початкових классах

Тема «Використання квест-технології на уроках основи здоров’я в початкових класах»                                                                          

 

Качуровська Наталія Іванівна  вчитель початкових класів   вища кваліфікаційна категорія старший учитель  

Контактна інформація про навчальний заклад:

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 Запорізької міської ради Запорізької області

директор: Булат Лариса Леонідівна

адреса: 69067 м. Запоріжжя, вул. Ніжинська, 40

тел./факс: (061) 236-62-18, 236-56-08

E-mail: 33school@ukr.net

                                                           

 

Провідна ідея досвіду

Популяризація квест-технології при викладанні предмету основи здоров’я в початкових класах

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду

Однією з навчальних проблем освітнього простору є урізноманітнення навчального процесу, активізація пізнавальної діяльності учнів, розширення сфери їх інтересів. Це потребує впровадження новітніх форм,  методів та технологій навчання. Створення мотивації учнів щодо дбайливого ставлення до власного здоров’я, занять фізичною культурою, вдосконалення фізичної, соціальної, психічної і духовної складових здоров’я. До таких методик можна віднести квест-технологію.

Цей метод діє відразу на три компоненти:

  • єднє уявлення про зміст здорового способу життя і шляхах залучення до нього;
  • емоційне відношення до проблем здорового способу життя, оцінка;
  • поведінку, норми , які відповідають здоровому способу життя.

Основними критеріями якості квеста стають його безпека для учасників, оригінальність, логічність, цілісність, підпорядкованість сюжету, а не тільки темі, утворення атмосфери ігрового простору.

Науково-теоретична база досвіду

На думку багатьох вчених (Я. Биховський, М. Бовтенко, П. Сисоєв, Б. Додж, Т. Марч та інші) при використанні квест-технології, учні проходять повний цикл мотивації: від уваги до задоволення, знайомляться з матеріалом, який дозволяє їм досліджувати, обговорювати, моделювати поведінку в контексті реально світу.

Стисла анотація досвіду

Для того, щоб квест стимулював різнобічну діяльність і задовольняв інтереси учнів,  добираю їх відповідно до програми для кожної вікової групи, враховуючи пізнавальний зміст, ступінь складності ігрових завдань і дій. Якщо в учнів згасає інтерес до гри,  ініціюю спільне придумування нових ігрових завдань, ускладнюю правила. Діти із задоволенням виконують різні завдання: ребуси, загадки, кросворди, головоломки, анаграми, шифрування, складання листівок, реклам-антиреклам, творча діяльність з різних технік (знання отриманні на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання); тренінгові вправи, імітаційні ігри (П.Лесгафт), «Гімнастика мозку» (Пол І. Деннісон і Гейл Деннісон).

Посилання на матеріал: http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_66.html    

Категорія: Фізичне виховання та основи здоров’я | Додав: zavod (25.01.2016)
Переглядів: 1004 | Коментарі: 13 | Теги: початкові класи, Основи здоров’я, Заводський, здоровий спосіб життя, робота в групах, квест-технології | Рейтинг: 1.0/151
Всього коментарів: 131 2 »
13 irinabulanaya  
Досить цікава  та актуальна форма роботи з молодшими школярами. Матеріал, представлений у досвіді, заслуговує на поширення серед педагогів. Запрошую Вас, колего, провести у наступному навчальному році для вчителів початкових класів Заводського району майстер-клас. З повагою, Скворцова І.О., керівник РМЦ вчителів початкових класів Заводського району.

12 mavileshishman  
Дуже цікава, корисна робота!  Є чому повчитися! Бажаю успіхів!

11 svet180976  
Дякую за грунтовну роботу з теми (багато систематизовано та опрацьовано Вами), матеріал допоможе педагогам легше впроваджувати у роботу нестандартні форми (квест- є цікавою та сучасною формою співпраці та навчання дітей). Успіхів у роботі.

10 mavaylen  
Дуже цікавий творчий підхід до висвітлення теми!

9 elyaklimova  
Запропонований досвід роботи вчителя пробуджує у  учнів звцікавленність предметом, сприяє формуванню навичок здорового способу життя, що і передбачено Державним стандартом.  Використання квестів на уроках потребує ретельної підготовки, творчого піідходу, тому й бажаю колезі наснаги і натхнення.

8 lan_1805  
Цікаво, актуально, сучасно.

7 hemos  
Дуже цікава, актуальна і своєчасна робота! Дякую за творчій підхід!

6 viktorija_mihe  
Досвід дуже сучасний; можна сказати - новий, з огляду на те, що у початковій ланці ще мало опробований. Завжди існує ризик: а раптом малі будуть гальмувати і все зіпсують. Автор доводить і вважає, що боятися не слід. Активне впровадження квест-технологій у початковій ланці розвиває творчі здібності дитини, висуває пошукову (дослідницьку)  діяльніть як провідну у подальшому навчанні;готує до більш серйозної творчої роботи у старшій школі. Дякую за великий труд.

5 vvbojko  
Ваші наробки допоможуть підвищити методичну грамотність педагогів та удосконалити педагогічну майстерність. Дякую за поширення досвіду.

4 viktor523  
Мне, как учителю физкультуры и основ здоровья, интересно будет попробовать квест-путешествие, предложенное в представленном опыте. Спасибо, Наталья.

1-10 11-13
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2018