Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
інтерактивне середовище [43]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.11.2018, 20:37

Головна » Статті » 2015 КО: : інтерактивне середовище » інтерактивне середовище

Віртуальный кабінет інформатики ЗЗШ №54 м. Запоріжжя

Тема досвіду: Віртуальный кабінет інформатики ЗЗШ №54 м. Запоріжжя

Телятник Кіра Валентинівна, учитель інформатики, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

Романіченко Лілія Сергіївна, учитель інформатики, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

Контактна інформація про навчальний заклад

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 54 Запорізької  міської ради Запорізької області; 

Директор: Ірина Іванівна Сіліна

 

Адреса: 69067, м. Запоріжжя, вул. Соснова, 24, тел.. 236-56-15, 

е-mail: zosh54@ukr.net;

сайт:  http://school54.edukit.zp.ua/

Провідна педагогічна ідея досвіду: створення даного веб-ресурсу, спрямоване на розвиток інформаційно-комунікаційних якостей учнів; вмінь аналізувати, оцінювати, систематизувати зібраний в ході уроку матеріал та навколишній медіа контент. Таким чином, одна із провідних ідей - зробити блог робочим інструментом вчителя і включити цей інструмент у навчальну практику, тобто, педагог створює конструктивний освітній блогінг для користування всіх учасників навчально-виховного процесу (вчитель, учень, батьки). Зміст створеного електронного ресурсу допомагає ознайомити батьків з матеріалом проведених уроків, дати можливість контролю батькам за виконанням домашніх завдань та повторення матеріалу попередніх уроків - учням.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

Розвиток нових форм взаємодії всіх учасників освітнього процесу сьогодні йде семимильними кроками. Без професійного зростання в освоєнні інформаційно-комунікаційних технологій та бажання їх застосовувати в освітньому процесі – не обійтися! Дуже важливо формувати і розвивати ІКТ – компетентність вчителя. У сучасному світі інформаційно-комунікаційна компетентність вчителя повинна встигати за успіхами в розвитку інформаційних і телекомунікаційних технологій. В примірний перелік змісту ІКТ-компетентності вчителя входить уміння грамотно обирати форму передачі інформації учням, батькам, колегам, адміністрації школи. Такі поняття, як блог, блогер, блогосфера, все частіше знаходять відображення в освітньому процесі. Блог є однією з нових форм взаємодії суб'єктів освітнього процесу.

Науково-теоретична база досвіду:

Проблеми взаємодії учасників НВП черз блог висвітлює Людмила Різдвяна в своїй роботі "Такі різні блоги". На думку В. А. Кудрявцева блоги відкривають перед учителем нову інформаційну середовище і дають нові широкі можливості організації освітнього процесу та професійного зростання. Є.Д. Патаракін розглядав питання створення учнівських, студентських і викладацьких спільнот на базі мережевих сервісів Веб 2.0.

Стисла анотація досвіду:

Освітня діяльність сьогодні зазнає значних змін, що зумовлено новими вимогами до членів суспільства і зміною освітньої парадигми. Якщо раніше основною задачею освіти вважалась передача знань, умінь і навиків учням, то сьогодні перед освітою виникло складне двоєдине завдання: вона повинна осучаснюватися на основі новітніх технологій через широке впровадження у навчально-виховний процес ІКТ, а також – формувати в молоді риси, необхідні для успішної самореалізації в інформаційному суспільстві після завершення навчання в школі чи університеті. Сучасна глобальна мережа Інтернет – це не лише сукупність комп’ютерних машин, об’єднаних між собою, а і велика кількість людей, об’єднаних між собою спільною роботою, обміном інформацією та дружбою. Таким чином, блог може виступати не лише особистими щоденником автора, а й бути осередком спільного розв’язання освітніх задач. Ми пропонуємо блог як сучасний зручний засіб підвищення ефективності і якості навчання наступним чином: в якості скарбнички цікавих матеріалів до теми, в якості засобу організації самостійної роботи (надання завдання, проведення консультацій та здійснення контролю щодо його виконання). Наприклад, при засвоєнні технології створення анімації учням пропонуються поетапні інструкції щодо виконання завдання на блозі, учні мають можливість бачити як інструкцію, так і анімований результат, який повинні одержати на кожному етапі, в якості засобу організації групової роботи, в якості засобу самоконтролю, перевірки знань, умінь і навичок учнів.

Результативність впровадження досвіду: створено приклад електронного контенту, зі змістом якого можуть ознайомитися всі бажаючі завдяки його розміщенню у мережі Інтернет.

Репрезентація досвіду: із змістом блогу було ознайомлено учнів та батьків 5-9 класів ЗЗШ №54 на уроках інформатики та батьківських зборах.

Посилання: http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_88.html

Категорія: інтерактивне середовище | Додав: zavod (28.01.2016)
Переглядів: 850 | Коментарі: 1 | Теги: контент, ІКТ-компетентність, блог, інформатика, Заводський | Рейтинг: 1.0/345
Всього коментарів: 1
1 Svetlana5654  
Дякую за роботу! Дуже насичений і корисний контент, обов'язково буду його використовувати в роботі.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2018