Тема досвіду: Сайт методичного підрозділу, як одна із форм методичного супроводу навчально-виховного процесу в навчальних закладах Заводського району
Інформація про авторів:
Романіченко Лілія Сергіївна, методист ІАМЦ з координації програмно-методичного забезпечення викладання навчальних предметів в Заводському районі,
Гавришева Алла Валеріївна, методист ІАМЦ з координації початкової та дошкільної освіти в Заводському районі.
Бараннікова Людмила Ярославівна, методист ІАМЦ з виховного та розвивального середовища.
Контактна інформація про навчальний заклад:
Методичний підрозділ в Заводському районі інформаційно-аналітичного методичного центру департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради
завідувач –Гусак О.В.
вул. Радіаторна, 49, тел. (061)236-56-07
e-mail – zav_rmp@rambler.ru,
адреса сайту –zavrmp.jimdo.com
Провідна педагогічна ідея досвіду.
Поєднання традиційних форм методичного супроводу із новими технологіями, а також надання можливості бути інформованим з питань методичного супроводу навчально-виховного процесу всім бажаючим за відсутності можливості бути присутнім на нарадах, що є основною метою on-line технологій.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду.
У наш час, не обійтися без сучасного подання інформації. У своїй роботі ми використовуємо сайт як необхідний і потрібний інструмент. Постійна робота над ним надає можливість бути інформованим з питань методичної роботи в районі всім бажаючим, а також дає можливість поділитися з колегами своїм досвідом. Сайт є засобом і формою організації ресурсно-орієнтованого методичного супроводу, що формує середовище, у якому забезпечено три основні режими — асинхронного спільного інформування та навчання, синхронного інформування і самоосвіти.
Науково – теоретичну базу досвіду становлять сучасні педагогічні концепції: формування інформаційної компетентності (Н. В. Морзе, О. М. Спірін), ідея взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу (Ш. Амонашвілі, О. Леонтьєв, І. Маноха, Г. Щукіна, Т. Яценко); дослідження теоретико-методологічних засад впровадження й особливостей використання сучасних інформаційних технологій (В. Ю. Биков, A. M. Гуржій). Можливості освітнього сайту в діяльності методиста координатора висвітлені у статті Кудрявцевої І.О., технологія Веб 2.0. та можливості освітніх блогів розглянуті у науково-методичному посібнику ДОІППО (стаття Стельмащук С.А., Вінницької Н.М.).
Стисла анотація досвіду.
Використання сайту - це велика допомога вчителю та адміністратору в будь-якому питанні, що стосується методичного супроводу навчально-виховного процесу. На сайті представленні наступні розділи: нормативно-правове забезпечення навчально-виховного процесу, конкурси та заходи, учнівське самоврядування, предметні методичні центри, методична скарбничка, досвіди роботи вчителів, планування. Відбувається інформування учасників НВП про події в районі, заходи та конкурси, дає можливість для обміну інформацією щодо нормативно-правової бази.
Результативність: підвищення рівня професійної та інформаційної компетентності учасників НВП Заводського району.
Репрезентація досвіду - на рівні району, на науково-методичній раді ІАМЦ (2014-15 н.р.)
Теги: Заводський, інформаційно-комунікаційні технології, сайт, супровід.
Посилання: http://zavrmp.jimdo.com/
Джерело: http://zavrmp.jimdo.com |