Інтерактивне середовище. Особистий сайт шкільного психолога
Гудзенко Ірина Василівна,
практичний психолог
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №100 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Доновський Сергій Миколайович
Тел.: (061) 224-77-25
e-mail: zsh100zp@gmail.com
Особистий сайт:http://psihologschool.at.ua/
Провідна педагогічна ідея
Наданий досвід роботи психолога висвітлює створення особистого ресурсу, який може служити як джерелом інформації, так і засобом для психолого-педагогічної просвіти батьків з проблем навчання, виховання і розвитку дітей; систематизація своєї діяльності.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвід
В даний час у зв'язку з переходом до інформаційного суспільства актуальним стає створення офіційних веб-сайтів установ і організацій. Виникла необхідність створення інформаційного сайту в цілях підвищення відкритості і розвитку діалогу між шкільним психологом і сім'єю, вчителями і учнями, створення особистого інформаційного простору.На сайті зібрані необхідні матеріали для щоденної професійної діяльності шкільного практичного психолога. Висвітлюються соціально-психологічні проблеми дитинства та шляхи їх подолання. Матеріал буде цікавий педагогам, батькам і школярам. Відвідувачі мають можливість залишити свої побажання і питання в гостьовій книзі. Так само є можливість анонімного спілкування з підлітками.
Науково – теоретична база досвіду
Педагогічні основи освітнього сайту розглядалися в роботах докт. пед. наук, академіка А. В. Хуторського, неодноразово обговорювалися на сторінках журналу «Директор школи». Питання методики розробки хорошого освітнього сайту розглянуті в роботах А. А. Дуванова, М. Ю. Монахова. Технічна сторона побудови веб-сайтів ґрунтовно викладена у працях відомих веб-дизайнерів, таких як К. Гото і Е. Котлер.
Стисла анотація досвіду. У статті автор аргументує необхідність створення і використання особистого сайту в роботі шкільного психолога. Автор дає визначення ефективних методів та форм використання інформаційно -комунікаційних технологій у роботі практичного психолога.
Результативність впровадження досвіду:
Протягом року я маю можливість опосередкованого консультування і просвіти батьків, педагогів за принципом «питання-відповідь». Я прийшла висновку, що незаперечними перевагами віртуальної психологічної служби є: збереження конфіденційності спілкування людини з інформацією, надання достатнього часу для роздумів і аналізу.Підвищений інтерес в учнів до Інтернету дозволив здійснювати частину роботи через особистий сайт, наприклад, для індивідуального консультування учнів, які відчувають труднощі безпосереднього спілкування, використовую такий розділ, як «блог» – електронний Інтернет-щоденник.
Репрезентація досвіду
Проблема створення особистого сайту викликає зацікавленість у педагогів - психологів міста, району та області. У цьому я переконалася на засіданнях кафедри, методичного об’єднання, обласних та міських семінарах.
Посилання на матеріали:
http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BC/%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0/?logout=1
http://psihologschool.at.ua/load/robota_z_pedkolektivom/interaktivne_seredovishhe_osobistij_sajt_shkilnogo_psikhologa/5-1-0-22
|