Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
інтерактивне середовище [43]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.10.2018, 00:32

Головна » Статті » 2015 КО: : інтерактивне середовище » інтерактивне середовище

Досвід учителя фізики й інформатики щодо використання інформаційних технологій у неперервній освіті

Досвід учителя фізики й інформатики щодо використання інформаційних технологій у неперервній освіті

Хляпова Ілона Олексіївна


вчитель фізики, спеціаліст вищої категорії
Запорізька гімназія №31 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Тетяна Миколаївна Трапезіна
69006, вул. Добролюбова, 4
+38(061)2364610 / +38(061)2830941
e-mail: zgymnasium31@gmail.com
Сайт гімназії: http://gym31.zp.ua/
Офіційна сторінка гімназії у Facebook: https://www.facebook.com/gimnasium31

 


Провідна педагогічна ідея досвіду:
   Використання сучасних інформаційних технологій в навчально-методичному процесі дає можливість учителю вільно користуватися всіма необхідними матеріалами уроку. Формувати структуру уроку та його методичне наповненняшвидко, з будь-якого технічного пристроюта використовуючи безліч он-лайн сервісів. Найголовніше – це відсутність залежності від кабінету, USB-флеш-накопичувача, специфічного програмного забезпечення комп’ютера, на якому, зазвичай, учитель створює матеріали уроку. Для впровадження даного досвіду необхідні наступні умови: наявність аудиторії з мультимедійною системою.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
   Одним із сучасних пріоритетів України є побудова інформаційного суспільства, орієнтованого на інтереси людей, спрямованого на розвиток. Суспільства, в якому кожний може створювати інформацію і знання, мати до них доступ, користуватися й обмінюватися ними, даючи змогу всім бажаючим самовдосконалюватися повною мірою реалізувати свій потенціал, підвищуючи якість свого життя. Важливим завданням освіти є підготовка високопрофесійних кадрів, здатних використовувати нові інформаційні технології та ефективно впроваджувати їх у професійній діяльності. Інформатизація освіти є ключовою умовою підготовки фахівців, здатних працювати у кардинально нових, дедалі більше автоматизованих, умовах праці; орієнтуватися у постійно зростаючих обсягах інформації, яка поступає безперервно; грамотно опрацьовувати її, зберігати і передавати.


Науково-теоретична база досвіду:
   ЗаконУкраїни«Проосвіту»; Проект закону України «Про освіту» (нова редакція); Закон України «Про загальну середню освіту»; Державний стандарт базової і повної середньої освіти; Доклад международной комиссии по образованию, представленный ЮНЕСКО «Образование: сокрытое сокровище»; Положення про дистанційне навчання від 30 квітня 2013 р. за № 703/23235; Наказ від 14.07.2015  № 761 Про затвердження Змін до Положення про дистанційне навчання; Биков В.Ю. Відкрита освіта в Єдиному інформаційному просторі; Закон України Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки.


Стисла анотація досвіду:
  За інноваційним потенціалом досвід має комбінаторний характер, оскільки конструктивно поєднує провідні ідеї компетентнісного підходу, технологій і методик використання інформаційно-комунікативних технологій.
Учитель активно користується інструментами GoogleApps й MicrosoftOffice 365, що дозволяє максимум інформації зберігати в «Хмарах» й мати до цієї інформації доступ з будь-якого технічного засобу за потребою.
Учителем також використовується декілька сторінок власного сайту«Сайт-Портфоліо Ілони Хляпової», створеного на українській платформі SchoolChampion й освітній сайтЯКлас як навчальне середовище для взаємодії вчитель-учень.
Учителем обрано сервіс https://padlet.com/ (цифрова стіна- це інструмент для навчання, завдяки якому можливе поєднання тексту, зображення, відео, аудіо в інтерактивний формат) для створення макету уроку: усі матеріали на одній стіні. Також цей ресурс використовується вчителем наступним чином:
•    як простір для розміщення навчальної інформації;
•    для розміщення завданьз метою пошуку інформації;
•    для спільного виконання домашнього завдання;
•    як місце для збирання ідей для проектів та їх обговорення.


Результативність упровадження досвіду:
   Використання сучасних хмарних технологій дає можливість учителю створювати уроки з використанням різноманітних дидактичних об’єктів, таких як: презентації, завдання до уроку, відеодемонстрації, фотогалереї, інтерактивні вправи, різнорівневі тестові завдання.
Хмарні сервіси в освіті як одне із останніх пріоритетних досягнень у світі комп’ютерних технологій обов’язково стануть актуальними мотивуючими факторами для розвитку та навчання школярів, які за часів тотальної глобалізації апріорі краще сприйматимуть інформацію саме в контексті системи «Людина – Машина».


Репрезентація досвіду:
•    Всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж Інтернет;
•    Сайт-Портфоліо Ілони Хляпової;
•    Учні гімназії.

Посилання на презентацію досвіду: https://sway.com/MOmp6D84ugMSSNBB

http://gym31.zp.ua/news/vii-mpvpd-xlyapova-i-o-3.html

 http://ilona-khlyapova.zp.sch.in.ua/news/id/142 

Категорія: інтерактивне середовище | Додав: LeninRMO (07.01.2016)
Переглядів: 851 | Рейтинг: 1.0/51
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2018