Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
дидактичне наповнення [53]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.05.2018, 09:17

Головна » Статті » 2015 КО: : дидактичне наповнення » дидактичне наповнення

Використання мультимедійних презентацій на уроках математики

Використання мультимедійних презентацій на уроках математики

Сотнікова Наталія Петрівна,
заступник директора з навчально-виховної роботи,
вчитель  математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист


Запорізький навчально-виховний комплекс № 109 Запорізької міської радиЗапорізької області,

директор: Углова Марина Миколаївна, 
69121, м.Запоріжжя, вул.Дніпровські пороги, 29, 
(061) 283-62-52,
dnporogi@ukr.net

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: 
    Впровадження інформаційних технологій на уроках математики  і в позаурочний час  з метою розвитку творчих здібностей, активності та ініціативності учнів, підвищення їхнього інтересу до предмету, що у підсумку веде до інтенсифікації процесу навчання.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
    Сьогодні, в  умовах  демократизації  та  європейської  інтеграції  національної  освіти вчителі  шукають   найкращі  методи  і  засоби  навчання.    Запровадження в навчально-виховний процес шкіл інформаційно-комунікаційних технологій є вимогою часу. Не можна залишатись вчорашніми вчителями завтрашньої школи! Беззаперечно, застосування комп’ютерних технологій напряму відповідає потребам модернізації освіти. 
    Проведення уроків з використанням мультимедійних презентацій - це потужний стимул у навчанні. За допомогою таких уроків активізуються психічні процеси учнів: сприйняття, увага, пам'ять, мислення; набагато активніше і швидше відбувається збудження пізнавального інтересу. Більш того, презентація дає можливість скомпонувати навчальний матеріал, виходячи з особливостей конкретного класу, теми, предмета, що дозволяє побудувати урок так, щоб домогтися максимального навчального ефекту.


Науково - теоретична база досвіду:
 Досвід ґрунтується на творчому використанні передового перспективного педагогічного досвіду України, публікаціях видатних науковців і педагогів-практиків.

  1. Монахов В.М. Что такое новая информационная технология обучения// Математика в школе.- 1990.-№ 2.- с. 47-52
  2. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / Под ред. Е.С. Полат. - М., 2000.
  3. Бабич И.Н. Новые образовательные технологии в век информации / Материалы XIV Международной конференции «Применение новых технологий в образовании». – Троицк: Фонд новых технологий в образовании «Байтик». – 2003. – С. 68-70.
  4. Жалдак М. І. Педагогічний потенціал комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики / М. І. Жалдак // Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук. пр. – К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова. – Випуск 7. – 2003. – С. 3 – 16.
  5. Непомняща Т. Нові інформаційні технології в старому світі гри / Т. Непомняща // Відкритий урок. – 2001. – № 23–24. – С. 40 – 42.

Стисла анотація досвіду: 
    Методична розробка представлена у вигляді розроблених презентацій до уроків математики у 5-11 класах,  що значно полегшує вчителю організацію навчальної діяльності учнів на різних етапах уроку: мотивація до уроку, актуалізація знань, супровід пояснення нового матеріалу, первинне закріплення знань, узагальнення і систематизація знань, додаткова інформація з теми тощо.


Перспективність досвіду:
    Матеріали узагальненого педагогічного досвіду можуть бути використані в практиці роботи вчителів математики.
Результативність впровадження досвіду:  педагогічні спостереження, аналіз проміжних результатів використання комп'ютерних презентацій в урочній діяльності та анкетування учнів, показали їх сприяння для розвитку самостійності, творчих здібностей і пізнавального інтересу учнів до предмету, також, застосування презентацій дозволяє підвищити рівень системності знань.  Систематичне використання комп'ютерних презентацій на уроках знімає актуальне питання наочності з математики. 


Репрезентація досвіду: 
    Навчальний заклад, ШМО. Дану роботу можна використовувати як дидактичний матеріал на уроках математики в середній освітній школі.

Посилання на матеріал:

https://drive.google.com/file/d/0B69LCrl-PjTaOHc0TUJ2SHo5eWM/view
Публікація матеріалу на сайті "Методичний портал"
http://metodportal.net/node/15104
http://metodportal.net/node/14698
http://metodportal.net/node/15382

Категорія: дидактичне наповнення | Додав: LeninRMO (12.01.2016)
Переглядів: 598 | Рейтинг: 1.0/95
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2018